خانهاخبار
طراحی و مشخصات فنی گلکسی M35 فاش شد

طراحی و مشخصات فنی گلکسی M35 فاش شد

میان‌رده جدید سامسونگ به تازگی در گواهی گوگل پلی قرار گرفته و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، میان‌رده جدید سامسونگ موسوم به گلکسی M35 در گواهی گوگل پلی قرار گرفته است. این گوشی به همراه بخشی از مشخصات فنی و تصویر رسمی خود در گوگل پلی لیست شده است.

همانطور که در تصویر گلکسی M35 مشخص است، میان‌رده سامسونگ در پنل پشتی خود میزبان سه دوربین خواهد بود. از سوی دیگر، در پنل جلویی نیز نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های ضخیم دیده می‌شود. به طور کلی، طراحی گلکسی M35 یادآور گلکسی A35 است. 

گلکسی M35 سامسونگ

شباهت‌های بین دو گوشی گلکسی M35 و A35 به بخش طراحی محدود نمی‌شوند و مدل جدید سری گلکسی M نیز با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد. 

شایان ذکر است که سامسونگ معمولاً یک تغییر مهم را بین مدل‌های گلکسی M و گلکسی A ایجاد می‌کند ولی در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی A35 و گلکسی M35 در کدام بخش متفاوت خواهند بود. برای مثال، گوشی گلکسی M15 به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است در حالی که گلکسی A15 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار شده است.

گواهی گوگل پلی سامسونگ گلکسی M35

امکان دارد که گلکسی M35 نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی A35 را قرض بگیرد. انتظار داریم که در طی هفته‌های پیش‌رو اطلاعات بیشتری از میان‌رده سامسونگ در دسترس قرار بگیرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید