خانهاخبار
گوگل از چت‌بات‌های قابل شخصی‌سازی رونمایی کرد

گوگل از چت‌بات‌های قابل شخصی‌سازی رونمایی کرد

گوگل در مراسم I/O دیشب خود از چت‌بات‌هایی رونمایی کرد، که به وضوح قرار است آنها را به جنگ OpenAI بفرستد.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوگل دیشب رویداد I/O زنده خود را برگزار کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، معرفی‌های مربوط به هوش مصنوعی زیادی در این مراسم وجود داشت. به نظر می‌رسد یکی از این اعلامیه‌ها پاسخی به فروشگاه GPT از OpenAI باشد که به تازگی معرفی شده است.

گوگل از چت‌بات‌های قابل شخصی‌سازی رونمایی کرد

این شرکت دیشب فاش کرد که جمنای (Gemini) به زودی به کاربران این امکان را می‌دهد که دستیارهای هوش مصنوعی سفارشی مبتنی بر جمنای با شخصیت‌های متفاوت ایجاد کنند. گوگل این ربات‌های چت را Gems می‌نامد و می‌توان آن‌ها را به گونه‌ای تنظیم کرد که در انجام کارهای خاص به شما کمک کنند.

فرقی نمی‌کند به بهترین بازیکن یوگا یا معلم حساب دیفرانسیل و انتگرال نیاز داشته باشید، در ماه‌های آینده می‌توانید جمنای را شخصی‌سازی کنید و زمانی که روش‌های خاصی برای تعامل با جمنای دارید، در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. ما به این چت‌بات‌ها «Gems» می‌گوییم.

می‌توانید یک جم بسازید تا در انجام تمرینات به شما کمک کند. تنها کاری که برای ایجاد یک جم باید انجام دهید این است که به جمنای بگویید چه کاری انجام دهد و چگونه می‌خواهید پاسخ دهد. به عنوان مثال می‌توانید به آن بگویید که مربی بدنسازی شما باشد و برنامه‌ای برای تمرین به شما ارایه دهد. سپس جمنای یک جم برای شما ایجاد می‌کند تا از آن استفاده کنید.

مواردی که به آنها اشاره شد، بسیار شبیه به ربات‌های چت سفارشی «GPT» است که OpenAI به کاربران اجازه می‌دهد ایجاد کنند. گوگل می‌گوید که جم به زودی در اختیار کاربران Gemini Advanced قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید