خانهاخبار
هنوز آیپد ایر جدید نیامده شایعات آیپد ایر بعدی شروع شد!

هنوز آیپد ایر جدید نیامده شایعات آیپد ایر بعدی شروع شد!

گزارشی جدید صحبت از تراشه مورد استفاده در آیپد ایر نسل بعد کرده و این در حالی است که هنوز حتی آیپد ایر ۲۰۲۴ به بازار راه پیدا نکرده است.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بر اساس جزییاتی که در اوایل امروز در شبکه اجتماعی اکس توسط یک حساب خصوصی با سابقه ثابت شده در اشتراک‌گذاری اطلاعات دقیق در مورد برنامه‌های اپل منتشر شده، در آیپد ایر بعدی اپل از پردازنده M3 استفاده خواهد شد.

آیپد ایر نسل بعد

اپل همین هفته گذشته آخرین مدل‌های آیپد ایر خود را با تراشه M2 این شرکت معرفی کرد. دو مدل جدید ۱۱ و ۱۳ اینچی جایگزین آیپد ایر ۱۰٫۹ اینچی قبلی شدند که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. اپل همچنین مدل‌های جدید آیپد پرو M4 را معرفی کرد که تا همین اواخر انتظار می‌رفت که دارای تراشه M3 باشند.

در کنار عرضه غافلگیرکننده تراشه M4 توسط اپل، شایعات امروز حاکی از آن است که اپل قصد دارد از نظر نسل‌های پردازنده، آیپد ایر را یک قدم عقب‌تر از آی‌پد پرو نگه دارد. با توجه به اعلامیه‌های اخیر، گمانه‌زنی درباره نسل آینده آیپد ایر خیلی زود است، اما شایعات نشان می‌دهند که اپل قصد دارد آیپد ایر ۱۰٫۸ اینچی اولد را معرفی کند و این تبلت ممکن است بین سال‌های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۸ عرضه شود.

به گفته اپل آیپد ایر جدید تقریبا ۵۰ درصد سریع‌تر از آیپد ایر قبلی با چیپست M1 است والبته در مقایسه با آیپد ایر با تراشه A14 Bionic، عملکرد ۳ برابر سریع‌تر را ارایه می‌کند. به مانند مدل قبلی، آیپد ایر از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود، در حالی که دستگاه ۱۳ اینچی از از این سری از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و هر دو اندازه آیپد ایر از چهارشنبه ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت ماه) در دسترس خواهند بود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

اپل قصد تولید سری آیفون ۱۶ پرو در کشور هند را دارد

اخیرا گزارشی درباره احتمال تولید سری آیفون ۱۶ پرو در کشور هند منتشر شده است.

بیشتر بخوانید
اوپو پد ۳ با مشخصات سخت افزاری مشابه وان پلاس پد پرو عرضه خواهد شد

یکی از افشاگران شناخته شده چینی به تازگی گزارشی درباره تبلت جدید شرکت اوپو را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید
مفهوم امتیاز انرژی (Energy Score) در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی

با ساعت هوشمند سامسونگ، امتیاز انرژی خود را محاسبه کرده و به کمک هوش مصنوعی، توصیه‌های شخصی برای بهبود سبک زندگی دریافت کنید.
 

بیشتر بخوانید