خانهاخبار
پرچمدار سونی در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد

پرچمدار سونی در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد

گزارشی ادعا کرده که در کنار سه رنگ سبز تیره، مشکی و سفید، سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ با رنگ جدید قرمز نیز عرضه خواهد شد. 

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سال گذشته، پرچمدار فعلی سونی یعنی اکسپریا ۱ مارک ۵ در سه رنگ مشکی، سفید و سبز تیره روانه بازار شد. حالا اما به نظر می‌رسد تیم طراحی سونی یک رنگ جدید برای پرچمدار موردانتظار سونی موسوم به اکسپریا ۱ مارک ۶ تدارک دیده است.

رنگ بندی اکسپریا ۱ مارک ۵

رنگ‌بندی اکسپریا ۱ مارک ۵

همانطور که در تصویر پایین مشخص است، اکسپریا ۱ مارک ۶ در یک رنگ قرمز جدید در دسترس قرار خواهد گرفت که ظاهر جذابی را به گوشی بخشیده است. شایان ذکر است که این پرچمدار در سه رنگ سبز تیره، مشکی و سفید نیز به فروش خواهد رسید. 

رنگ بندی اکسپریا ۱ مارک ۶

رنگ‌بندی اکسپریا ۱ مارک ۶

جزئیات مربوط به رنگ‌بندی اکسپریا ۱ مارک ۶ توسط چهار منبع آگاه و در طی یک مصاحبه فاش شده است. این مصاحبه ظاهراً زودتر از موعد منتشر شده و اندکی پس از انتشار از دسترس خارج شد.

در مصاحبه مذکور همچنین اشاره شده که نمایشگر سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ دیگر با رزولوشن تصویر 4K همراه نخواهد شد و از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی خواهد کرد. سونی اخیراً تایید کرد که نمایشگر پرچمدار این برند از نسبت تصویر جدیدی بهره خواهد برد.

رنگ قرمز جدید اکسپریا ۱ مارک ۶

چهار منبع آگاه حاضر در مصاحبه به نکته جدیدی اشاره‌ کرده‌اند که به برنامه دوربین اکسپریا ۱ مارک ۶ مربوط می‌شود. گوشی اکسپریا ۱ مارک ۵ برای دوربین خود از سه برنامه دوربین جداگانه به نام‌های Photo Pro / Video Pro / Cinema Pro استفاده می‌کند.

حالا اما گزارش شده که سونی سه برنامه دوربین اختصاصی خود را ترکیب کرده و آن‌ها در قالب یک برنامه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این رابطه، به نظر می‌رسد که این برنامه از رابط کاربری مشابه گوشی‌های آیفون برخوردار خواهد شد.

در این مصاحبه تصویری نیز از اکسپریا ۱۰ مارک ۶ به اشتراک گذاشته شده که آن را در یک رنگ جدید نشان می‌دهد. تصویر فاش‌شده تایید می‌کند که میان‌رده سونی با دو دوربین همراه خواهد شد و سنسور تله‌فوتو از آن حذف می‌شود.

رنگ جدید اکسپریا ۱۰ مارک ۶

در نهایت باید اشاره کرد که سونی فردا (۱۵ مه / ۲۶ اردیبهشت) دو گوشی اکسپریا ۱ مارک ۶ و اکسپریا ۱۰ مارک ۶ را رونمایی خواهد کرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید