خانهاخبار
سری شیائومی ۱۵ با قیمت بالاتری نسبت به نسل پیشین روانه بازار می‌شوند

سری شیائومی ۱۵ با قیمت بالاتری نسبت به نسل پیشین روانه بازار می‌شوند

به ادعای یکی از افشاگران، شرکت شیائومی قصد عرضه پرچمداران جدید خود با قیمت بالاتری را دارد.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت شیائومی همچنان در حال کار روی پرچمداران جدید خود یا همان سری شیائومی ۱۵ است و روند انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره این محصولات نیز همچنان ادامه دارد. 

xiaomi 1.jpg

«Digital Chat Station» که یکی از افشاگران شناخته شده صنعت موبایل محسوب می‌شود؛ به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو به احتمال افزایش قیمت سری شیائومی ۱۵ در مقایسه با نسل پیشین اشاره کرده است. گوشی شیائومی ۱۴ با قیمت ۳٫۹۹۹ یوآن (حدود ۵۵۲ دلار) در بازار چین عرضه شد و در سوی دیگر، شیائومی ۱۴ پرو نیز قیمتی معادل با ۴٫۹۹۹ (حدود ۶۹۱ دلار) را داشت.

در هنگام عرضه جهانی سری شیائومی ۱۴، قیمت این محصول باز هم افزایش یافت و نسخه پایه آن با قیمت ۹۹۹ یورو (حدود ۱٫۰۷۷ دلار) به فروش می‌رسید. با استناد به ادعاهای این افشاگر، طرفداران شیائومی حالا باید هزینه بالاتری را برای تهیه پرچمداران جدید این شرکت پرداخت کنند.

xiaomi 3.jpg

در صورت اعمال این افزایش قیمت، آینده پرچمداران شیائومی چندان امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد. شرکت‌هایی چون اپل و سامسونگ که برند‌های محبوب‌تری هستند؛ محصولات خود را با قیمت پایین‌تری نسبت به شیائومی ارائه می‌دهند و پشتیبانی نرم افزاری آنها نیز به شکل قابل توجهی از شیائومی بهتر است.

جهت مقایسه، قیمت گلکسی اس ۲۴ در بازار آمریکا معادل با ۷۹۹ دلار است و گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز با پرداخت ۱٫۱۹۹ دلار قابل تهیه است. بنابراین پرچمدار پریمیوم سامسونگ تنها کمی از نسخه پایه سری شیائومی ۱۴ گران‌تر است و در صورت افزایش قیمت نسل بعدی، کاربران دلایل چندانی برای تهیه محصولات شیائومی نخواهند داشت.

xiaomi 2.jpg

در بخش مشخصات سخت افزاری، شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل چهارم را به همراه خواهند داشت و از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. با استناد به شایعات، این سری از نظر طراحی تفاوت‌های چندانی با نسل پیشین خود ندارد و احتمالا شاهد رونمایی از نسخه تیتانیومی شیائومی ۱۵ پرو با پشتیبانی از برقراری ارتباط ماهواره‌ای نیز خواهیم بود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید