خانهاخبار
منوی سلامت باتری بالاخره به آیپد آمد

منوی سلامت باتری بالاخره به آیپد آمد

همانطور که پیش‌تر در خبرها داشتیم، در کدهای بتای iPadOS 17.5 گزینه سلامت باتری دیده شده بود که قرار است به آیپدها اضافه شود؛ حالا امروز این موضوع تایید شده که ویژگی کاربردی مذکور به آیپدها اضافه شده، اما نه آیپدهای قدیمی.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جدیدترین مدل‌های آيپد ایر و آیپد پرو اپل دارای منوی جدید سلامت باتری در برنامه تنظیمات هستند که در آیپدهای قدیمی موجود نیست و شامل گزینه‌هایی است که زمانی محدود به مدل‌های آیفون ۱۵ بود.

همانطور که توسط iCulture تایید شده است، زمانی که به قسمت از باتری در تنظیمات آیپدهای جدید می‌روید، منوی جدیدی با نام «Battery Health» را خواهید دید که سلامت باتری، حداکثر ظرفیت، تعداد چرخه و گزینه بهینه‌سازی شارژ با محدودیت ۸۰ درصد را فهرست می‌کند. کاربران همچنین می توانند جزییات مربوط به زمان تولید باتری و زمان استفاده از آن را مشاهده کنند.

منوی سلامت باتری سرانجام به آیپد آمد

کدی که پیش‌تذ در نرم‌افزار بتای iPadOS 17.5 یافت شده بود، به منوی سلامت باتری اشاره می‌کرد و در واقع گفته شده بود که ممکن است محدود به آیپدهای جدید اپل باشد. لازم به ذکر است که بازخوانی شمارش چرخه و گزینه جلوگیری دقیق‌تر از شارژ بیش از ۸۰ درصد تاکنون از ویژگی‌های انحصاری سری آیفون ۱۵ بود و در آیفون‌های قدیمی‌تر نیز یافت نمی‌شد.

محدودیت ۸۰ درصدی شارژ، جدا از ویژگی بهینه‌سازی شارژ باتری در آیفون‌های قبلی است که با یادگیری روال شارژ روزانه دستگاه، شارژ را از ۸۰ درصد تا زمان مناسب‌تری به تاخیر می‌انداخت. وقتی محدودیت شارژ ۸۰ درصد فعال باشد، آیپد شما هرگز فراتر از این درصد شارژ نمی‌شود، مگر در موارد نادر برای حفظ برآورد دقیق وضعیت شارژ باتری. اپل می‌گوید کاهش زمان شارژ کامل باتری می‌تواند فرسایش باتری را کاهش داده و طول عمر آن را بهبود بخشد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید