خانهاخبار
اوپو K12x در سکوت خبری معرفی شد

اوپو K12x در سکوت خبری معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده است.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت اوپو ساعاتی پیش و در سکوت خبری، از گوشی مقرون به صرفه جدید خود به نام اوپو K12x رونمایی کرد. این گوشی که از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند؛ در نسخه‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه است.

oppo 1.jpg

اوپو K12x دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این محصول از کارت‌های حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و با حافظه داخلی آن ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

این محصول از سیستم دوربین دوگانه‌ای استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. اوپو K12x از یک باتری ۵٫۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند و به گفته اوپو، شارژ کامل آن ۵۰ دقیقه زمان خواهد برد.

oppo 2.jpg

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اوپو K12x که وزنی معادل با ۱۹۱ گرم دارد؛ در رنگ‌های سبز کم‌رنگ و نوک مدادی روانه بازار خواهد شد. عرضه رسمی این محصول از روز ۲۰ مه (۳۱ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، با قیمت ۱٫۲۹۹ یوآن (حدود ۱۸۰ دلار) قابل تهیه است و در سوی دیگر، نسخه‌ با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت قیمتی معادل با ۱٫۴۹۹ یوآن (حدود ۲۱۰ دلار) را دارد.  کاربران همچنین امکان تهیه گران‌ترین کانفیگ این گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱٫۷۹۹ یوآنی (حدود ۲۵۰ دلار) را خواهند داشت. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید