خانهاخبار
وان پلاس اوپن ۲ احتمالاً امسال معرفی نخواهد شد

وان پلاس اوپن ۲ احتمالاً امسال معرفی نخواهد شد

نسل جدید گوشی تاشو وان پلاس ظاهراً با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار در سال‌ آینده میلادی عرضه خواهد شد. 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین گوشی تاشو وان پلاس موسوم به وان پلاس اوپن یکی از بهترین گوشی‌های تاشو سال ۲۰۲۳ میلادی محسوب می‌شود. با این وجود، به نظر می‌رسد مدل جدید این گوشی امسال عرضه نمی‌شود و سال ۲۰۲۵ میلادی باید منتظر معرفی وان پلاس اوپن ۲ باشیم.

یک افشاگر با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که به احتمال بسیار زیاد گوشی اوپو فایند N5 در سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی نخواهد شد. این افشاگر اذعان داشته که عدم عرضه گوشی فایند N5 به این معناست که وان پلاس اوپن ۲ نیز امسال روانه بازار نمی‌شود. 

وان پلاس اوپن

هر دو برند وان پلاس و اوپو گوشی‌های تاشو فعلی خود موسوم به وان پلاس اوپن و اوپو فایند N3 را در سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی کرده‌اند. این دو گوشی در واقع یک دستگاه مشابه هستند و به طوریکه وان پلاس اوپن نسخه بازار جهانی اوپو فایند N3 به شمار می‌رود.

در گزارشی جداگانه، یک افشاگر شناخته‌شده به نام کاربری Chunvn8888 اعلام کرده که وان پلاس اوپن ۲ در سال ۲۰۲۵ میلادی و با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه خواهد شد. 

در صورتی که این گزارش درست باشد، به نظر می‌رسد وان پلاس تمایل دارد که تا معرفی نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام صبر کند و گوشی خود را با جدیدترین سخت‌افزار موبایلی عرضه کند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید