خانهاخبار
بزرگ‌ترین افشاگری تاریخ پیکسل؛ تصاویر و جزییات فنی سری پیکسل ۹ فاش شد!

بزرگ‌ترین افشاگری تاریخ پیکسل؛ تصاویر و جزییات فنی سری پیکسل ۹ فاش شد!

به تازگی تصاویر و مشخصات فنی سه پرچمدار موردانتظار گوگل فاش شده که حاوی تمامی جزییات مربوط به این دستگاه‌ها هستند. 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در اقدامی بی‌سابقه، وبسایت روسی Rozetked تصاویر و مشخصات فنی سری پیکسل ۹ را به طور کامل به اشتراک گذاشته که بزرگ‌ترین افشاگری تاریخ سری پیکسل گوگل محسوب می‌شود. در این تصاویر، طراحی سه گوشی پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL را مشاهده می‌کنیم.

قبلا نیز گزارش‌های مختلفی پیرامون نسل جدید سری پرچمدار گوگل منتشر شده بود ولی گزارش وبسایت Rozetked تقریباً تمامی جزئيات مربوط به سری پیکسل ۹ را در اختیار کاربران قرار داده است.

در چند تصاویر فاش‌شده، مدل‌های سری پیکسل ۹ را در کنار گوشی‌های دیگری مانند آيفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس و پیکسل ۸ مشاهده می‌کنیم. 

همانطور که در این تصاویر مشخص است، پیکسل ۹ پرو با اختلاف بسیار اندکی هم‌اندازه آيفون ۱۵ پرو است. از سوی دیگر، پیکسل ۹ پرو XL نیز ظاهرا از ابعاد مشابه آیفون ۱۵ پرو مکس بهره می‌برد. طراحی پنل جلویی پیکسل ۹ پرو و آیفون ۱۵ پرو نیز در یک تصویر مشاهده می‌شود.

پیکسل ۹ پرو در کنار آيفون ۱۵ پرو

پیکسل ۹ پرو در کنار آیفون ۱۵ پرو

پیکسل ۹ پرو XL در کنار آیفون ۱۵ پرو مکس

پیکسل ۹ پرو XL در کنار آيفون ۱۵ پرو مکس

پنل جلویی دو گوشی پیکسل ۹ پرو و آيفون ۱۵ پرو

 نمایشگر پیکسل ۹ پرو (سمت چپ) و نمایشگر آیفون ۱۵ پرو (سمت راست)

تصویر پایین سه مدل سری پیکسل ۹ را در کنار هم نشان می‌دهد. در این راستا، به نظر می‌رسد که پیکسل ۹ پرو تقریباً هم‌اندازه پیکسل ۹ پرو است. البته مدل پرو سری به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد در حالی نسخه استاندارد دوربین دوگانه را به همراه خواهد داشت. 

سه مدل سری پیکسل ۹ در کنار هم

از چپ به راست: پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL

پنل جلویی پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو همچنان با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه می‌شود که شامل ناچ حفره دوربین سلفی است. با این وجود، به نظر می‌رسد حاشیه‌های نمایشگر پیکسل ۹ در مقایسه با پیکسل ۹ پرو اندکی ضخیم‌تر است. 

نمایشگر دو گوشی پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو

پیکسل ۹ در سمت چپ و پیکسل ۹ پرو در سمت راست

در تصویر پایین، چهار گوشی پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹، پیکسل ۸ و پیکسل ۷ (از چپ به راست) را مشاهده می‌کنیم. این عکس به خوبی نشان می‌دهد که لبه پنل پشتی سری پیکسل ۹ تخت خواهد شد در حالی که دو گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۷ با پنل پشتی خمیده عرضه شده‌اند.

چهار گوشی گوگل پیکسل در کنار هم.jpg

از چپ به راست: پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹، پیکسل ۸ و پییکسل ۷

به مانند پیکسل ۸ پرو، انتظار داریم که پیکسل ۹ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی عرضه شود. تصویری فاش‌شده تایید می‌کند که پیکسل ۹ پرو یک کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی را نیز خواهد داشت. به علاوه، گزارش شده که هر سه مدل سری پیکسل ۹ در کانفیگ پایه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. 

رم ۱۶ گیگابایتی پیکسل ۹ پرو

همراه با تصاویر واقعی سری پیکسل ۹، وبسایت Rozetked مشخصات فنی سری پرچمدار گوگل را نیز به اشتراک گذاشته است.

پیکسل ۹ (اسم‌رمز tokay)

نسخه استاندارد سری پیکسل ۹ به احتمال زیاد از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و نمایشگر ۶٫۲۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. سیستم دوربین این گوشی شامل دو سنسور اصلی و فوق عریض خواهد بود. پیکسل ۹ از پنل پشتی شیشه‌ای براق برخوردار خواهد شد و متاسفانه از باند فوق‌عریض (UWB) پشتیبانی نخواهد کرد.

پیکسل ۹ پرو (اسم‌رمز caiman)

پیکسل ۹ پرو با نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۳۴ اینچی امولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همراه خواهد شد. این گوشی حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین از فناوری UWB پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی پرچمدار گوگل میزبان سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو پریسکوپی با زوم ۵ برابری خواهد بود. برخلاف مدل استاندارد، بدنه پیکسل ۹ پرو از شیشه مات خواهد بود.

پیکسل ۹ پرو XL (اسم‌رمز komodo)

به همراه نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۷۳ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی، پیکسل ۹ پرو XL از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. به مانند نسخه پرو، این گوشی نیز به سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو با زوم ۵ برابری مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی پیکسل ۹ پرو XL می‌توان به فناوری UWB و پنل پشتی شیشه‌ای مات اشاره کرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید