خانهاخبار
پرچمدار تاشو موتورولا به دوربین‌های بهتری مجهز خواهد شد

پرچمدار تاشو موتورولا به دوربین‌های بهتری مجهز خواهد شد

مشخصات فنی فاش‌شده از موتو ریزر پلاس (۲۰۲۴) خبر از بهبود در بخش‌های دوربین و باتری می‌دهد.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

موتورولا علاوه بر بازار گوشی‌های استاندارد، حضور فعالی در بازار محصولات تاشو دارد و تا به امروز گوشی‌های تاشو مختلفی را عرضه کرده است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد موتورولا در حال توسعه دو گوشی تاشو جدید که با نام‌های ریزر ۲۰۲۴ (Razr 2024) و ریزر پلاس ۲۰۲۴ (Razr Plus 2024) معرفی می‌شوند.

حالا به تازگی وبسایت SmartPrix مشخصات فنی گوشی موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ را به اشتراک گذاشته که خبر از بهبود آن در بخش‌های دوربین و باتری می‌دهد.

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا

شایان ذکر است که وبسایت SmartPrix ادعا می‌کند که گوشی تاشو موتورولا با نام موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ تنها برای بازار ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت و مدل بازار جهانی این گوشی با نام موتورولا ریزر ۵۰ اولترا عرضه خواهد شد. 

طبق گزارش این وبسایت، موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ به مانند نسل قبلی از نمایشگر ۶٫۹ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

یکی از بهبودهای مهم موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ به سیستم دوربین آن مربوط می‌شود چرا که گزارش شده این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری برخوردار خواهد شد. 

برای مقایسه، موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ تنها از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی اما بهبودی نخواهد داشت و همچنان شاهد قرارگیری سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در این دوربین خواهیم بود.

نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا

باتری موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ با افزایشی ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد رسید که باعث می‌شود دستگاه تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند. همچنین به لطف گواهی IPX8 تاشو پرچمدار موتورولا در برابر آب مقاوم خواهد بود. 

از دیگر مشخصات فنی موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ می‌توان به سنسور اثرانگشت، فناوری شارژ بی‌سیم و پشتیبانی از eSIM اشاره کرد. موتورولا ظاهراً درنظر دارد تا برخی قابلیت‌های ادیت و ثبت تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار تاشو پرچمدار خود قرار دهد.

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۲۰۲۴ در سه رنگ آبی، سبز و صورتی عرضه می‌شود و برچسب قیمتی آن برای بازار ایالات متحده برابر با ۹۹۹ دلار خواهد بود. اخیراً نیز شایعه‌ای ادعا کرد که این گوشی با قیمت ۱۲۰۰ یورو در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید