خانهاخبار
فعلا منتظر آیپد مینی جدید نباشید!

فعلا منتظر آیپد مینی جدید نباشید!

مارک گورمن امروز گفته که اپل قصد ندارد حتی تا پایان سال ۲۰۲۴ آیپد مینی نسل ۷ را معرفی کند.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپل هفته گذشته مجموعه جدیدی از مدل‌های آیپد پرو و آیپد ایر را معرفی کرد، اما برخلاف این دستگاه‌ها هیچ گزارشی از آیپد مینی جدید وجود ندارد.

آیپد مینی جدید

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ اپل از سال ۲۰۲۱ آیپد مینی را به‌روزرسانی نکرده، بنابراین به طور قطع در حال فراهم کردن مقدمات عرضه این محصول است، اما اینطور که به نظر می‌رسد طرفداران تبلت کوچک‌تر ۸٫۳ اینچی اپل باید مدت بیشتری برای مدل نسل هفتم آن صبر کنند.

گورمن در جدیدترین قسمت خبرنامه «Power On» خود به مخاطبانش هشدار داده که انتظار مدل جدید آیپد مینی را حداکثر تا پایان سال جاری نداشته باشند. به عبارت دیگر در واقع نباید امید داشته باشند که اپل این محصول را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان امسال در خرداد ماه  رونمایی کند.


گورمن انتظار دارد مدل بعدی آیپد مینی دارای پردازنده جدیدتر باشد، اما تغییرات دیگر مهم دیگری در آن رخ ندهد. منابع دیگر ادعا کرده‌اند که می‌توان به‌روزرسانی‌های دوربین جدید و همچنین اصلاحی بالقوه برای رفتار نمایشگر آن (که در نسل ششم کاربران از آن گلایه دارند) در جدیدترین مدل ارایه شود.

گورمن پیش‌تر گفته بود که بعید است یک مدل جدید از آیپد استاندارد تا اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی شود. آیپد معمولی فعلی آخرین بار در اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ماه ۱۴۰۱) به‌روزرسانی شد و مشخص نیست که اپل چه زمانی نسل بعدی آن را رونمایی کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید