خانهاخبار
ویوو X100 اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی معرفی شد

ویوو X100 اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی معرفی شد

ویوو به تازگی از گوشی پرچمدار مبتنی بر دوربین خود رونمایی کرده که از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره می‌برد. 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ویوو امروز از گوشی پرچمدار جدیدی به نام ویوو X100 اولترا رونمایی کرده که دوربین‌های باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این راستا، پرچمدار ویوو به سنسور ۱ اینچی LYT-900 سونی و سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی ایزوسل HP9 مجهز شده است.

سنسور 1/1.4 اینچی موجود در دوربین پریسکوپی پرچمدار ویوو بزرگ‌ترین سنسور تله‌فوتو به کار رفته در یک گوشی هوشمند به شمار می‌رود. شایان ذکر است که سنسور ایزوسل HP9 این گوشی با همکاری برند سامسونگ ساخته شده است.

سیستم دوربین ویوو X100 اولترا

دوربین پریسکوپی ویوو X100 اولترا از گشودگی دیافراگم f/2.47 و فاصله کانونی ۸۵ میلی‌متری بهره می‌برد. این سنسور همچنین توسط Zeiss T پوشانده شده و از گواهی Zeiss APO برخوردار شده که شفافیت تصاویر را تضمین می‌کند.

سنسور پریسکوپی پرچمدار ویوو از زوم اپتیکال ۳٫۷ برابری پشتیبانی ‌می‌کند و تا ۲۰ درصد بیشتر به نور حساس است. در حالت تله‌فوتو ماکرو، این دوربین قادر به ارائه زوم ۲۰ برابری است. همچنین سنسور پریسکوپی ویوو X100‌ اولترا از لرزشگیر تله‌فوتو CIPA 4.5 استفاده می‌کند.

دوربین پریسکوپی ویوو X100 اولترا

ویوو X100 اولترا نخستین گوشی برند ویوو محسوب می‌شود که با فناوری تصویربرداری BlueImage همراه شده است. این الگوریتم پردازش تصاویر حدود ۸ سال در دست توسعه بوده است.

ویوو تایید کرده که فناوری BlueImage می‌تواند بسیاری از مشکلات متداول در تصویربرداری مانند نور پشت سوژه‌ها و از دست رفتن جزئيات در شرایط نوری ضعیف را برطرف کند. به لطف تراشه تصویربرداری ویوو V3 پلاس، این گوشی می‌تواند به فیلمبرداری پرتره 4K بپردازد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ویوو X100 اولترا از سنسور ۱ اینچی LYT-900 سونی، فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متری و گشودگی دیافراگم f/1.75 برخوردار است. به مانند نسل‌های قبلی سری ویوو X، این گوشی نیز به لرزشگیر Gimbal مجهز شده است.

دوربین فیلمبرداری ویوو X100 اولترا

در کنار پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن، دوربین اصلی پرچمدار ویوو از فیلمبرداری 4K صدوبیست فریم برثانیه برخوردار است. دوربین سوم گوشی نیز لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۱۴ میلی‌متری و سنسور 1/2 اینچی است. 

پنل جلویی ویوو X100 اولترا میزبان نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد E7 با فناوری LTPO (نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتری) و رزولوشن تصویر 2K است. این نمایشگر در خود سنسور اثرانگشت و ناچ حفره دوربین ۵۰ مگاپیکسلی  را جای داده و همچنین از روشنایی ۳۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر ویوو X100 اولترا

قلب تپنده ویوو X100 اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. در بخش نرم‌افزار، ویوو گوشی خود را با اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4 همراه کرده است. 

انرژی موردنیاز ویوو X100 اولترا توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ باسیم ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به شبکه 5.5G و فناوری اتصال ماهواره‌ای (برای بازار چین) اشاره کرد. 

رنگ بندی ویوو X100 اولترا

ویوو X100 اولترا در سه رنگ تیتانیومی، سفید و خاکستری قابل‌خریداری خواهد بود. برای کانفیگ پایه رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، پرچمدار ویوو با قیمت ۶٬۴۹۹ یوآن (۸۹۸ دلار) به فروش می‌رسد در حالی که کانفیگ بالارده رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی دستگاه برچسب قیمتی ۷٬۹۹۹ یوآن (۱۱۰۵ دلار) را به همراه دارد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید