خانهاخبار
ایسوس ROG Ally X نسخه قابل توجه یک ترابایتی خواهد داشت

ایسوس ROG Ally X نسخه قابل توجه یک ترابایتی خواهد داشت

ایسوس قصد دارد تا ۳ هفته دیگر از نسخه قدرتمند کنسول دستی خود رونمایی کند. دستگاهی که حالا نه تنها گزینه‌های رنگ بیشتری خواهد داشت، بلکه قرار است فضای ذخیره‌سازی بیشتر از قبل را هم به ارمغان آورد.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایسوس کنسول دستی جدید ROG Ally X را در ۲ ژوئن (۱۳ خرداد ماه) عرضه خواهد کرد. این دستگاه در واقع به‌روزرسانی اولین ROG Ally با عمر باتری بهبود یافته و احتمالا یک پورت USB-C جدید خواهد بود. آخرین اطلاعات از افشاگری با نام «MysteryLupin» در شبکه اجتماعی اکس نشان داده که ممکن است ایسوس یک نسخه با فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی را نیز ارایه دهد.

ایسوس ROG Ally X نسخه قابل توجه یک ترابایتی خواهد داشت

البته که حافظه بیشتر برای دستگاه به معنای قیمت بالاتر است و این افشاگر ادعا کرده که ایسوس ROG Ally X یک ترابایتی ۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. یعنی بیش از ۱۰ درصد بیشتر از نسخه رده بالای ROG Ally فعلی با تراشه رایزن Z1 Extreme.

انتظار می رود کنسول جدید ایسوس دارای ۱۶ گیگابایت رم و یک اسلات حافظه معمولی M2 2280 برای ارتقای آسان‌تر باشد. با این حال این محصول احتمالا باید صفحه نمایش ۷ اینچی با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و وضوح 1080p قبلی را حفظ کند. همچنین Ally X برخلاف اولین نسخه از این سری که فقط در رنگ سفید موجود بود، در رنگ مشکی نیز فروخته خواهد شد. ایسوس ROG Ally X پایه با تراشه رایزن Z1 و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۶۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ عرضه شد. انتظار می‌رود این دستگاه به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه‌تر برای Ally X آینده در فروش باقی بماند. در هر صورت برای دانستن همه چیز درباره این محصول، تنها ۳ هفته باید صبر کنیم تا ایسوس از آن رونمایی کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید