خانهاخبار
تیزر پرچم‌دار جدید اکسپریا خبر از یک نسبت تصویر جدید می‌دهد

تیزر پرچم‌دار جدید اکسپریا خبر از یک نسبت تصویر جدید می‌دهد

در حالی که تمامی گوشی‌های سری اکسپریا ۱ از نسبت تصویر 21:9 استفاده می‌کردند، حالا سونی خبر از تغییر در این رویه داده است.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سونی در حال آماده شدن برای معرفی جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی اکسپریا ۱ مارک ۶ در روز جمعه ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت ماه) است. حال امروز آخرین تیزر متعلق به این گوشی، بر روی صفحه نمایش پرچمدار آینده این شرکت تمرکز دارد.

نسبت تصویر جدید برای سونی اکسپریا ۱ مارک ۶

سونی در حال حرکت به سمت «فناوری نمایشگر جدید» در اکسپریا ۱ مارک ۶ است که احتمالا نسخه جدیدی از موتور براویا است که در سری تلویزیون‌های براویا ۲۰۲۴ نیز استفاده می‌شود. نکته مهم‌تر این است که به نظر می‌رسد اکسپریا ۱ مارک ۶ به جای نسبت تصویر 21:9 که در تمام مدل‌های قبلی اکسپریا ۱ دیده می‌شد، به نسبت تصویر سنتی 19.5:9 روی آورده است.

انتظار می‌رود این دستگاه به همراه پنل ۶٫۵ اینچی عرضه شود و طبق شایعات، رزولوشن 4K که از سال ۲۰۱۹ در سری اکسپریا ۱ اصلی بود، کنار گذاشته می‌شود. تنها ۳ روز تا عرضه اکسپریا ۱ مارک ۶ باقی مانده است و قاعدتا باید در چند روز آینده قبل از رونمایی سونی از این گوشی منتظر یک تیزر نهایی مرتبط با آن باشیم؛ بنابراین تا آن روز احتمال دارد اطلاعات بیشتری در مورد پرچم‌دار جدید سونی به دست آوریم.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید