خانهاخبار
تاریخ انتشار Assassin’s Creed Mirage برای آیفون و آیپد‌ مشخص شد

تاریخ انتشار Assassin’s Creed Mirage برای آیفون و آیپد‌ مشخص شد

شرکت یوبیسافت به تازگی تاریخ انتشار جدیدترین نسخه در سری Assassin’s Creed برای آیفون و آیپد را اعلام کرده است.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازی Assassin’s Creed Mirage که طی ماه اکتبر ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل نهمی و پی سی منتشر شد؛ نقش آخرین تلاش یوبیسافت برای بازگشت این سری به ریشه‌های خود را دارد. پس از معرفی سری آیفون ۱۵ پرو، شاهد معرفی نسخه موبایل چندین بازی شناخته شده بودیم که یکی از آنها Assassin’s Creed Mirage بود. شرکت یوبیسافت با گذشت حدود شش ماه از رویداد ماه سپتامبر ۲۰۲۳ اپل، سرانجام تاریخ انتشار نسخه آیفون و آیپد این بازی را اعلام کرده است.

ac 2.jpg

در این بازی بر خلاف سه نسخه پیشین، شاهد افزایش تمرکز روی مخفی‌کاری و پارکور هستیم و دیگر خبری از المان‌های بی‌شمار ژانر نقش‌آفرینی نیست. شخصیت اصلی Assassin’s Creed Mirage، «بسیم ابن اسحاق» نام داشته که به فرقه Assassinها می‌پیوندد. این عنوان که طی قرن نهم و در شهر بغداد جریان دارد؛ در ابتدا نقش یکی از بسته‌های الحاقی Assassin’s Creed Valhalla را داشت و به همین دلیل، مپ آن وسعت سه عنوان پیشین را ندارد. 

ac 3.jpg

یوبیسافت به تازگی اعلام کرده که نسخه مخصوص آیفون و آیپد Assassin’s Creed Mirage در روز ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) منتشر خواهد شد. نسخه موبایل این بازی هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و تنها شاهد پشتیبانی از کنترل‌های لمسی و تنظیمات گرافیکی پایین‌تری نسبت به نسخه کنسول و پی سی هستیم. این عنوان با استفاده از سرویس یوبیسافت کانکت، پشتیبانی از سیو‌های آنلاین و کراس پراگرشن را ارائه می‌دهد و در صورتی که این بازی را در کنسول یا پی سی تجربه کرده‌اید؛ امکان انتقال سیو خود به آیفون یا آیپد را خواهید داشت.

ac 1.jpg

به گفته این شرکت، تجربه Assassin’s Creed Mirage به مدت ۹۰ دقیقه رایگان است و پس از آن، کاربران امکان دسترسی به نسخه کامل با یک پرداخت درون برنامه‌ای را خواهند داشت. این بازی از حالا برای پیش سفارش در اپ استور قرار دارد و برای آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، آیپد ایر و آیپد پرو با چیپست‌های M1 یا جدیدتر منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید