خانهاخبار
شیائومی میکس فلیپ در نخستین تصویر واقعی دیده شد

شیائومی میکس فلیپ در نخستین تصویر واقعی دیده شد

شیائومی در حال توسعه نخستین گوشی تاشو فلیپ خود است که حالا طراحی آن در تصویری واقعی فاش شده است. 

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز گذشته، نخستین گوشی تاشو فلیپ شیائومی موسوم به میکس فلیپ با شارژ سریع ۶۷ واتی در گواهی 3C چین لیست شد. حالا به تازگی تصویری واقعی از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

تصویر شیائومی میکس فلیپ تایید می‌کند که این گوشی در پنل پشتی خود میزبان نمایشگر کاور و دوربین دوگانه خواهد بود. در ماژول دوربین محصول موردانتظار شیائومی لوگوی برند لایکا حک شده که همکاری این برند را تایید می‌کند.

نیمه پایینی شیائومی میکس فلیپ از رنگ طلایی برخوردار شده و لوگوی غول فناوری چین در آن قرار گرفته است. 

تصویر واقعی از پنل پشتی شیائومی میکس فلیپ

متاسفانه هنوز زمان رونمایی از گوشی میکس فلیپ مشخص نشده و حتی شیائومی نیز هیچ اشاره‌ای به گوشی خود نداشته است. با این وجود، شایعات و گزارش‌های قبلی بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فلیپ را فاش کرده‌اند.

گزارش شده که شیائومی برای گوشی موردانتظار خود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور تله‌فوتو OmniVision OV60A با زوم اپتیکال ۲ برابری بهره خواهد برد. از سوی دیگر، این گوشی احتمالاً از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و در برابر آب نیز مقاوم خواهد بود.

بخشی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که شیائومی میکس فلیپ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و قابلیت اتصال ماهواره‌ای همراه خواهد شد. به علاوه، شایعه شده که این گوشی برای بازارهای مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت.

به همراه مدل میکس فلیپ، شیائومی از دیگر گوشی تاشو خود یعنی شیائومی میکس فولد ۴ نیز رونمایی خواهد کرد که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به لنز فوق ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی و ضخامت بسیار پایین اشاره کرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید