خانهاخبار
تبلت پرچمدار اوپو مشخصات فنی قابل توجهی خواهد داشت

تبلت پرچمدار اوپو مشخصات فنی قابل توجهی خواهد داشت

تبلت جدید اوپو ظاهراً تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و نمایشگری باکیفیت را به همراه خواهد داشت.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که اوپو در حال توسعه تبلت جدیدی به نام اوپو پد ۳ است که محصولی پرچمدار به شمار می‌رود. حالا افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station مشخصات فنی این تبلت را در اختیار کاربران قرار داده است. 

طبق گزارش این افشاگر، اوپو پد ۳ به نمایشگر ال‌سی‌دی مجهز خواهد شد که اندازه آن بالاتر از ۱۲ اینچ خواهد بود و از رزولوشن تصویر 3K پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شایعه شده که نمایشگر تبلت اوپو از نرخ نوسازی بالایی بهره خواهد برد که احتمالاً ۱۴۴ هرتز خواهد بود.

جزییات فنی اوپو پد ۳

قلب تپنده اوپو پد ۳ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته افشاگر DCS ادعا کرده که نسخه پایه این تبلت حافظه رم ۸ گیگابایتی را به همراه دارد.

سخت‌افزار قدرتمند تبلت اوپو به انرژی زیادی نیاز دارد که توسط باتری ۹۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین می‌شود. 

گزارش شده که اوپو پد ۳ از بدنه تمام فلزی بهره خواهد برد که استحکام قابل‌قبولی را برای آن به ارمغان می‌آورد. به علاوه، گفته می‌شود که تبلت جدید اوپو با بهبودهای مهمی در مقایسه با نسل قبلی یعنی اوپو پد ۲ روانه بازار می‌شود.

نمایشگر اوپو پد ۲

اوپو پد ۲

برای یادآوری، اوپو پد ۲ با نمایشگر ۱۱٫۶۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی، تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی عرضه شد. اوپو پد ۳ در همه این زمینه‌ها بهبود خواهد داشت و با نمایشگر بزرگ‌تر ۱۲ اینچی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

متاسفانه جزئیات بیشتری از اوپو پد ۳ مانند زمان رونمایی آن هنوز مشخص نشده ولی انتظار داریم که به زودی اطلاعات تازه‌تری از تبلت پرچمدار اوپو منتشر شود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید