خانهاخبار
آنر ۲۰۰ پرو به سنسور تله‌فوتو مجهز خواهد شد

آنر ۲۰۰ پرو به سنسور تله‌فوتو مجهز خواهد شد

افشاگری برجسته به تازگی مشخصات فنی مربوط به نمایشگر و سیستم دوربین گوشی جدید آنر را منتشر کرده است.

۱۴۰۳/۲/۲۳

همانطور که می‌دانیم، برند آنر در حال توسعه دو گوشی جدید به نام‌های آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو است که پس از مدل آنر ۲۰۰ لایت که چندی پیش معرفی شد روانه بازارهای جهانی می‌شوند. 

روز گذشته، رندرهایی از گوشی آنر ۲۰۰ پرو در دسترس قرار گرفت که با واکنش یکی از مقام‌های ارشد برند آنر همراه شد و این مقام مسئول تایید کرد که رندرهای فاش‌شده تقلبی هستند و آنر ۲۰۰ پرو قطعا طراحی بهتری خواهد داشت. 

مشخصات فنی آنر ۲۰۰ پرو

حالا به تازگی افشاگر برجسته و خوش‌سابقه چینی، Digital Chat Station، جزئیات فنی مربوط به نمایشگر و سیستم دوربین آنر ۲۰۰ پرو را در اختیار کاربران قرار داده است. 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر ۲۰۰ پرو به نمایشگر حفره‌دار با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد. به علاوه، نمایشگر این گوشی احتمالاً اندکی خمیده خواهد بود که به نوعی مشابه طراحی نمایشگر نسل قبلی یعنی آنر ۱۰۰ پرو است. 

برای تصویربرداری، آنر ۲۰۰ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد که یک قابلیت‌ مشترک در همه گوشی‌های بالارده به شمار می‌رود. همچنین دستگاه آنر از سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲٫۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری برخوردار خواهد شد. 

آنر ۱۰۰ پرو

آنر ۱۰۰ پرو

شایعه شده که آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل سه و اسنپدراگون 8s‌ نسل سه همراه خواهند شد. به لطف این تراشه‌های قدرتمند، انتظار داریم که محصولات جدید آنر قدرت پردازشی قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار دهند.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی از سری  آنر ۲۰۰ رونمایی خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)