خانهاخبار
نسخه پی سی God of War Ragnarok به زودی منتشر خواهد شد

نسخه پی سی God of War Ragnarok به زودی منتشر خواهد شد

به ادعای یکی از افشاگران، شرکت سونی در آینده نزدیک نسخه پی سی بازی God of War Ragnarok را منتشر خواهد کرد.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در امروز شاهد انتشار گزارش جدیدی توسط خبرگزاری Dealabs هستیم که به ادعای آن، شرکت سونی در آینده نزدیک نسخه پی سی بازی انحصاری و محبوب God of War Ragnarok را منتشر خواهد کرد. به احتمال زیاد، شرکت سونی در ماه مه تاریخ عرضه این عنوان برای پلتفرم پی سی را اعلام می‌کند.

gow 1.jpg

بازی God of War Ragnarok که در نوامبر ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر شد؛ نقش یکی از پرطرفدارترین عناوین انحصاری پلی استیشن را دارد. این بازی که دنباله ریبوت این سری یا همان God of War (2018) محسوب می‌شود؛ با استقبال بی‌نظیری از سوی منتقدین و بازیکنان روبرو شد. این عنوان در نخستین هفته پس از عرضه، به فروش ۵.۱ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرد که در بین سایر عناوین انحصاری پلی استیشن بی سابقه بود.

gow 2.jpg

با استناد به آمار مربوط به ماه نوامبر ۲۰۲۳، فروش بازی God of War Ragnarok معادل با ۱۵ میلیون نسخه بوده است. طی سال ۲۰۲۳، بسته الحاقی Valhalla نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران این بازی قرار گرفت و کاربران گیمپلی روگ‌لایک و روایت‌های داستانی جذاب آن را مورد تحسین قرار دادند.

شرکت سونی با انتشار عناوین انحصاری خود برای پی سی بیگانه نیست و اکثر عناوین پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ به این پلتفرم راه یافته‌اند. در سال‌های اخیر، شاهد انتشار عناوینی چون Horizon: Forbidden West، Ratchet & Clank: Rift Apart و The Last of Us Part 1 در استیم بودیم. بازی محبوب Ghost of Tsushima نیز در روز ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) به پی سی راه خواهد یافت.

gow 3.jpg

شرکت سونی معمولا عناوین انحصاری خود را حدود دو سال پس از عرضه برای پی سی منتشر می‌کند. البته، بازی Helldivers 2 که با استقبال بی‌سابقه‌ای نیز از سوی کاربران مواجه شد؛ به صورت همزمان در دسترس کاربران پلی استیشن ۵ و پی سی قرار گرفت. به نظر رسیده که تاخیر سونی برای عرضه عناوین انحصاری خود روی پی سی، شامل بازی‌های لایو سرویس و کو-آپ محور نمی‌شود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید