خانهاخبار
ویوو X100s در تصاویری رسمی دیده شد

ویوو X100s در تصاویری رسمی دیده شد

ویوو اخیراً تصاویر رسمی پرچمدار خود را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهند.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ویوو در تاریخ ۱۳ مه سال جاری میلادی (۲۴ اردیبهشت) از سری پرچمدار ویوو X100s و همچنین گوشی پرمیوم ویوو X100 اولترا رونمایی خواهد کرد. دو گوشی ویوو X100s و X100s پرو به اولین گوشی‌های بازار بدل خواهند شد که با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس روانه بازار می‌شوند.

حالا ویوو به تازگی تصاویری از گوشی ویوو X100s را به اشتراک گذاشته که طراحی و ضخامت اندک آن را نشان می‌دهند.

ضخامت گوشی ویوو X100s

ویوو تایید کرده که ضخامت گوشی ویوو X100s برابر با ۷٫۸ میلی‌متر خواهد بود که آن را به یکی از پرچمدارهای نازک بازار بدل می‌کند. در حال حاضر، اکثر گوشی‌های پرچمدار با ضخامت بیشتر از ۸ میلی‌متری عرضه می‌شوند و حالا ضخامت پایین پرچمدار ویوو آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربرانی بدل می‌کند که به دنبال گوشی قدرتمند ولی ظریف هستند.

مدل سبرآبی ویوو X100s

شایان ذکر است که فریم تخت ویوو X100s نیز احتمالاً نقش مهمی در کاهش ضخامت دستگاه داشته است. البته نباید فراموش کنیم که لبه‌های تخت پنل پشتی در دست گرفتن گوشی را برای برخی از کاربران سخت می‌کند. 

تصاویر رسمی ویوو X100s بار دیگر تایید می‌کنند که این پرچمدار از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد که در آن سه سنسور قرار خواهد گرفت. 

رنگ سبزآبی ویوو X100s

مشخصات فنی ویوو X100s

در خبری مشابه، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station مشخصات فنی پرچمدار ویوو را در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق ادعای این افشاگر، ویوو X100s به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهد بود. همچنین این گوشی در دو مدل حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به فروش خواهد رسید. 

رنگ نقره‌ ای ویوو X100s

ویوو X100s در پنل پشتی خود احتمالاً میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی دستگاه نیز در خود سنسور ۳۲ مگاپیکسلی را جای خواهد داد.

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X100s انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی دریافت خواهد کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید