خانهاخبار
واتس‌اپ از رابط کاربری جدید خود رونمایی کرد

واتس‌اپ از رابط کاربری جدید خود رونمایی کرد

واتس‌اپ به تازگی آپدیت جدیدی را دریافت کرده است که تغییرات عمده‌ای مانند بازطراحی رابط کاربری این پیام‌رسان را به همراه دارد.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام‌رسان واتس‌اپ طی روز گذشته و به صورت رسمی، از رابط کاربری جدید اپلیکیشن خود برای دو سیستم عامل iOS و اندروید رونمایی کرد. این آپدیت که به طور پراکنده در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است؛ منوی پایینی نویگیشن را به نسخه اندروید اضافه می‌کند و در نسخه iOS نیز شاهد تغییراتی در بخش اتچمنت‌ها هستیم.

whatsapp 1.jpg

رابط کاربری جدید واتس‌اپ، از رنگ‌ها متفاوتی نسبت به نسخه پیشین استفاده می‌کند و رنگ‌های به کار رفته در حالت دارک‌ مود نیز مقداری تیره‌تر شده‌اند. در نسخه iOS، کاربران دیگر یک منوی تمام صفحه را برای اشتراک گذاری فایل‌ها مشاهده نمی‌کنند و حالا به یک منوی کشویی با آیکون‌های اختصاصی هر گزینه دسترسی دارند.

whatsapp 2.jpg

بک‌گراوند پیش‌فرض چت‌ها تغییر کرده است و آیکون چت‌های جدید نیز اکنون حالتی مربعی با لبه‌های خمیده دارد. بر خلاف نسخه‌های پیشین، دیگر خبری از دکمه جستجو نیست و دیگر با یک نوار مخصوص جستجو و مکالمه با Meta AI روبرو هستیم. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید