خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید گوگل‌چت (Google Chat): یک ویژگی مهم و کاربردی

به‌روزرسانی جدید گوگل‌چت (Google Chat): یک ویژگی مهم و کاربردی

گوگل گزینه‌ی جدیدی را به تنظیمات اعلان‌های گوگل‌چت (Google Chat) اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد از تمام پیام‌های ارسال شده در یک فضای گفتگو (Space) مطلع شوید.
 

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوگل، غول دنیای جستجو، اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی برای اعلانات در سرویس گوگل‌چت در حال انتشار است. این به‌روزرسانی، گزینه‌ی جدیدی را برای دریافت اعلان همه‌ی پیام‌های ارسال شده در Google Chat Space به کاربران ارائه می‌دهد.

اعلانات در سرویس گوگل‌چت

این قابلیت به طور خاص برای مکالمات بسیار مهم طراحی شده است؛ زمانی که کاربر می‌خواهد از ارسال هر پیام جدیدی مطلع شود. بنابراین برای گفتگوهایی که نیاز به چنین سطح بالایی از توجه دارند، Google Chat اکنون گزینه‌ی جدیدی با عنوان «notify all» را ارائه می‌کند.

این گزینه‌ی جدید به صورت پیش‌فرض فعال نیست، بنابراین اگر می‌خواهید از تمام پیام‌های جدید مطلع شوید، باید آن را به صورت دستی انتخاب کنید.

به‌روزرسانی جدید اعلانات گوگل‌چت

نکته‌ی مهم این است که با انتخاب این گزینه، شما همچنین برای همه‌ی موارد ذکر‌شده (منشن شدن با @)، دنبال کردن تردز‌ها (threads) و حتی تردز‌هایی که دنبال نمی‌کنید، اعلان دریافت خواهید کرد.

پس از به‌روزرسانی، گزینه‌های موجود در تنظیمات اعلان‌ها به صورت زیر بازنشانی خواهند شد: همه (All)، مکالمات اصلی (Main conversations)، برای شما (For you)، و یادداشت (Note).

به خاطر داشته باشید که تنظیمات اعلان‌های خود را برای هر فضا (Space) به صورت جداگانه به‌روز کنید. برای این منظور، روی سه نقطه کنار نام فضا کلیک کرده و از منوی تنظیمات اعلان‌ها (Notification settings) گزینه‌ی دلخواه را برای آن فضا انتخاب کنید.

این ویژگی جدید برای کاربران اندروید طی دو هفته‌ی آینده و برای کاربران iOS از تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه به بعد در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید