خانهاخبار
شایعه‌ای جدید از آیفون ۱۶ پرو: نبرد تاریکی با نمایشگر فوق‌العاده روشن

شایعه‌ای جدید از آیفون ۱۶ پرو: نبرد تاریکی با نمایشگر فوق‌العاده روشن

شایعات جدید حاکی از آن است که آیفون ۱۶ پرو، پرچمدار آینده اپل، با افزایش ۲۰ درصدی روشنایی نمایشگر به بازار خواهد آمد. این ارتقا، تجربه بصری کاربران را در محیط‌های روشن به طور قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.
 

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیفون ۱۶ پرو: افزایش ۲۰ درصدی در روشنایی صفحه‌نمایش

آیفون ۱۶ پرو: افزایش ۲۰ درصدی در روشنایی صفحه‌نمایش

شایعات جدیدی که از چین به گوش رسیده، نشان می‌دهد که آیفون ۱۶ پرو که در اواخر امسال عرضه می‌شود، با یک صفحه‌نمایش با روشنایی بیشتری نسبت به نسل قبلی خود به بازار خواهد آمد.

این شایعه که توسط کاربری با نام Instant Digital در وبسایت ویبو منتشر شده است، از آینده‌ی صفحه‌نمایش آیفون ۱۶ پرو پرده برمی‌دارد.

بر اساس این شایعه، حداکثر روشنایی معمولی صفحه‌نمایش آیفون ۱۶ پرو به نسبت آیفون ۱۵ پرو افزایش یافته و تا ۱۲۰۰ نیت خواهد رسید، که یک افزایش ۲۰ درصدی نسبت به نسل قبلی خود است.

به هر حال، لازم به ذکر است که این افزایش روشنایی به حالت HDR اشاره ندارد، بلکه به روشنایی معمولی صفحه‌نمایش مربوط می‌شود. در حالت HDR، آیفون ۱۵ پرو به ۱۰۰۰ نیت رسیده است و گفته می‌شود که این مقدار برای آیفون ۱۶ پرو به ۱۲۰۰ نیت افزایش خواهد یافت.

تنوع در حالت‌های روشنایی آیفون ۱۶ پرو

به نظر می‌رسد که حداکثر روشنایی در حالت «پیک روشنایی بالا» (Peak High Brightness Mode) همچنان بدون تغییر باقی خواهد ماند، اگرچه ممکن است در مورد اعداد کمی سردرگمی وجود داشته باشد. تولیدکنندگان معمولا عددی را که بیشتر دوست دارند، نقل می‌کنند، اما اکنون حالت‌های مختلفی برای در نظر گرفتن وجود دارد.

با ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، کاربران حالت‌های متنوعی را برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش خود در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس در اختیار دارند.

این حالت‌ها شامل روشنایی دستی، روشنایی معمولی، و حالت پیک روشنایی بالا (که زمانی فعال می‌شود که روشنایی خودکار روشن باشد و برای مثال، در یک روز آفتابی در فضای باز هستید) می‌شود.

همچنین، در نهایت، روشنایی اوج در حالت HDR نیز وجود دارد که می‌تواند بسیار بالاتر از هر حالت دیگری در بخش‌های بسیار خاص (و معمولا کوچک) صفحه نمایش باشد.

شایعات مختلف درباره حداکثر روشنایی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو

شایعات مختلف درباره حداکثر روشنایی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو

در جریان این روزها، شایعات و ادعاهای متفاوتی درباره حداکثر روشنایی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مطرح شده است.

یکی از این شایعات به ادعا می‌پردازد که حداکثر روشنایی حالت «High Brightness» در این مدل همانند نسخه قبلی، یعنی ۱۶۰۰ نیت باقی مانده است، در حالی که در واقع، روشنایی نسخه قبلی می‌تواند تا ۲۰۰۰ نیت افزایش یابد. این وضعیت باعث ایجاد کمی سردرگمی در میان کاربران و طرفداران اپل شده است.

لازم به ذکر است که منبع این شایعات، سابقه‌ی قابل توجهی در زمینه پیش‌بینی‌های دقیق در مورد محصولات اپل ندارد. با این حال، این حساب کاربری در گذشته پیش‌بینی‌هایی درست درباره‌ی چندین رونمایی از محصولات اپل داشته است.

به هر حال، باید توجه داشت که افزایش روشنایی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو برای اپل اهمیت دارد، زیرا این مسئله در دنیای اندروید هم به یک روند تبدیل شده است.

از آنجایی که روشنایی معمولی ۱۰۰۰ نیت از زمان معرفی آیفون ۱۳ پرو در سال ۲۰۲۱ ثابت مانده است، به احتمال زیاد زمان ارتقا فرا رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار و شایعات مربوط به گوشی‌های موبایل، صفحه‌ی جی‌اس‌ام را دنبال کنید. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید