خانهاخبار
طراحی آنر ۲۰۰ پرو در تصاویر رندری دیده شد

طراحی آنر ۲۰۰ پرو در تصاویر رندری دیده شد

رندرهایی از نسخه پرو سری آنر ۲۰۰ منتشر شده که طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین آن را نشان می‌دهند.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در حالی که چند هفته از معرفی آنر ۲۰۰ لایت زمان می‌گذرد، انتظار می‌رود آنر به زودی از دو مدل استاندارد و پرو سری آنر ۲۰۰ رونمایی کند که به مشخصات فنی بهتری مجهز خواهند بود. حالا به تازگی تصاویری رندری از گوشی آنر ۲۰۰ پرو منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهند.

رنگ بندی سری آنر ۲۰۰

ظاهر آنر ۲۰۰ پرو ادامه‌دهنده زبان طراحی مدل نسل قبلی یعنی آنر ۱۰۰ پرو است که شامل طراحی دو رنگ با پنل پشتی شیشه‌ای و چرم مصنوعی می‌شود. 

در پنل پشتی دستگاه ماژول دوربین بیضی‌شکل را مشاهده می‌کنیم که در آن سه دوربین قرار گرفته است. یکی از این دوربین‌ها به احتمال زیاد سنسور پریسکوپی خواهد بود. همچنین رندر آنر ۲۰۰ پرو تایید می‌کند که دوربین این گوشی قادر است به زوم دیجیتالی ۵۰ برابری دست پیدا کند. دوربین اصلی دستگاه نیز از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر f/1.9 تا f/2.4 بهره می‌برد.

ماژول دوربین سری آنر ۲۰۰

گزارش شده که آنر ۲۰۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه برخوردار خواهد شد در حالی که آنر ۲۰۰ احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 8s‌ نسل سه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

نسخه سبزرنگ سری آنر ۲۰۰

هر دو مدل آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو احتمالاً از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهند برد که لبه‌های آن از هر چهار طرف خمیده خواهد بود. به علاوه، شایعه شده که نمایشگر این گوشی‌ها میزبان ناچ کپسولی‌شکل خواهد بود که در آن دو دوربین سلفی قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که سری آنر ۲۰۰ در طی ماه جاری میلادی برای بازار چین معرفی شود.  

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید