خانهاخبار
برچسب قیمتی موتورولا ریزر ۵۰ فاش شد

برچسب قیمتی موتورولا ریزر ۵۰ فاش شد

به تازگی گزارشی منتشر شده که جزئيات قیمتی دو گوشی تاشو موتورولا را فاش کرده است.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در حال حاضر، بازار گوشی‌های تاشو با گوشی‌هایی مانند گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ سامسونگ شناخته می‌شود. با این وجود، دیگر برندها مانند موتورولا نیز در این بازار حضور فعال دارند و حتی محصولاتی قابل‌توجه را روانه بازار کرده‌اند.

به نظر می‌رسد موتورولا در حال توسعه نسل جدید گوشی‌های خود است که با نام‌های موتورولا ریزر ۵۰ (Motorola Razr 50) و موتورولا ریزر ۵۰ اولترا (Motorola Razr 50 Ultra) معرفی خواهند شد.

موتورولا ریزر ۴۰

در حال حاضر، اطلاعات اندکی پیرامون گوشی‌های تاشو موردانتظار موتورولا فاش شده ولی حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که حاوی برچسب قیمتی موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا است. انتظار می‌رود این گوشی‌ها به زودی معرفی و عرضه شوند.

وبسایت 91Mobiles در گزارش جدید خود ادعا کرده که موتورولا ریزر ۵۰ با قیمت ۸۹۹ یورو روانه بازار می‌شود که معادل ۹۷۰ دلار است. 

در نگاه اول به نظر می‌رسد که نسل جدید تاشو موتورولا با افزایش قیمت همراه خواهد شد چرا که سال گذشته موتورولا ریزر ۴۰ با قیمت ۶۹۹ دلار برای بازار آمریکای شمالی معرفی شد. با این وجود، موتورولا ریزو ۴۰ با قیمت رسمی ۸۹۹ یورو برای برخی از بازارهای اروپایی عرضه شد و پس از تخفیف‌های مختلف قیمت این گوشی با ۶۹۹ یورو رسید. 

نمایشگر موتورولا ریزر ۴۰

با توجه به سیستم قیمت‌گذاری نسل قبلی، احتمال دارد که موتورولا ریزر ۵۰ نیز با قیمت مشابهی به فروش برسد. انتظار می‌رود که گوشی موتورولا با قیمت کمتری در مقایسه با گلکسی زد فلیپ ۵ روانه بازار شود.

از سوی دیگر، گزارش شده که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا برای کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۲۰۰ یورو روانه بازارهای جهانی خواهد شد. این گوشی در حالی با قیمت مشابه نسل قبلی عرضه می‌شود که حافظه رم و داخلی آن بیشتر نیز شده است. 

امید می‌رود که موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا با بهبودهای مختلفی در زمینه دوربین، تراشه و نمایشگر همراه شوند. متاسفانه در حال حاضر تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها فاش نشده ولی به نظر می‌رسد تا عرضه رسمی نسل جدید تاشو‌های موتورولا زمان زیادی باقی نمانده است.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید