خانهاخبار
موتو جی استایلوس جدید از راه رسید؛ قلم در ازای چهارصد دلار!

موتو جی استایلوس جدید از راه رسید؛ قلم در ازای چهارصد دلار!

موتورولا اخیرا از نسل جدید گوشی قلم‌دار خود یعنی موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) رونمایی کرده که به اسنپدراگون ۶ نسل یک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز است.

۱۴۰۳/۲/۲۱

خانواده گوشی‌های میان‌رده قلم‌دار موتورولا یک عضو جدید دارد که با نام موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) روانه بازار می‌شود. نخستین رندرهای این گوشی در ماه ژانویه سال جاری میلادی فاش شد و حالا موتو جی استایلوس به تازگی برای بازار آمریکای شمالی معرفی شده است.

قلم گوشی موتو جی استایلوس (۲۰۲۴) از همه لحاظ بهبود داشته است؛ این قلم حالا طراحی جدید دارد، محل لمس آن با نمایشگر بزرگ‌تر شده و قابلیت‌های نرم‌افزاری متنوعی مجهز شده که کار کردن با آن را ساد‌ه‌تر و سریع‌تر از قبل می‌کند. 

طراحی موتو جی استایلوس

تاخیر قلم گوشی موتورولا کاهش قابل‌توجهی داشته و فرآیند نوت‌نویسی نیز ساده‌تر شده است. موتورولا همچنین برای قابلیت‌های مرتبط با قلم رابط کاربری جدیدی را تدارک دیده است. به علاوه، کاربر می‌تواند انتخاب کند چه برنامه‌ای پس از خارج کرده قلم اجرا شود.

به لطف قابلیت Optical Character Recognition، کاربر قادر است که یک تیکه از متن را از تصاویر و یا دست‌نوشته‌ها استخراج کند و با Moto Note آن را به یک متن قابل ادیت تبدیل کند.

موتو جی استایلوس جدید از نمایشگر ۶٫۷ اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی و روشنایی ۱۲۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

رنگ کاراملی موتو جی استایلوس

قلب تپنده میان‌رده موتورولا تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه گوشی به سادگی قابل‌ارتقا است.

برای تصویربرداری، نسل جدید موتو جی استایلوس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای استفاده می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است.

رنگ قرمز موتو جی استایلوس

منبع تغذیه محصول جدید موتورولا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۳۰ واتی باسیم و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ضخامت و وزن این گوشی برابر با ۸٫۲ میلی‌متر و ۱۹۰ گرم اعلام شده است.

از دیگر مشخصات فنی موتو جی استایلوس جدید می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکرهای دوگانه استریو با فناوری دالبی اتمس و اندروید ۱۴ اشاره کرد. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل دو رنگ کاراملی و قرمز می‌شود. گوشی جدید موتورولا با قیمت ۴۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)