خانهاخبار
تصاویری جدید جزئیات تازه‌ای از پرچمدار سونی را تایید می‌کنند

تصاویری جدید جزئیات تازه‌ای از پرچمدار سونی را تایید می‌کنند

تصاویر تبلیغاتی تازه‌ای از سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ فاش شده که بخشی از مشخصات فنی آن را نشان می‌دهند. 

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سونی هفته آینده و در تاریخ ۱۷ مه سال جاری میلادی (۲۸ اردیبهشت) رویدادی را برگزار خواهد کرد که در طی آن احتمالا شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی پرچمدار این برند موسوم به اکسپریا ۱ مارک ۶ (Xperia 1 VI) خواهیم بود. 

تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات مختلفی پیرامون پرچمدار سونی منتشر شده و حالا به تازگی چندین تصویر تبلیغاتی مربوط به این گوشی در دسترس قرار گرفته که بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کنند.

ماژول دوربین اکسپریا ۱ مارک ۶

افشاگر شناخته‌شده حوزه فناوری، ایوان بلس، تصاویر جدید اکسپریا ۱ مارک ۶ را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. در این رندرها به جزئیات فنی دستگاه مانند دوربین، طراحی و نمایشگر اشاره شده است.

سیستم دوربین اکسپریا ۱ مارک ۶

یک تصویر نشان می‌دهد که اکسپریا ۱ مارک ۶ از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل سنسور اصلی، لنز فوق عریض و سنسور تله‌فوتو می‌شود. همچنین ظاهراً دوربین اصلی دستگاه از لنز Exmor T for Mobile برخوردار خواهد بود.

قابلیت های بازی اکسپریا ۱ مارک ۶

چند تصویر نیز قابلیت‌های گیمینگ، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس اکسپریا ۱ مارک ۶ را تایید می‌کنند. به علاوه، نمایشگر پرچمدار سونی از موتور Bravia سونی استفاده خواهد کرد. نمایشگر این گوشی همچنین از نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و تا ۱٫۵ برابر روشن‌تر از نسل قبلی خواهد بود. 

نمایشگر سونی اکسپریا ۱ مارک ۶
شارژ بی سیم و معکوس اکسپریا ۱ مارک ۶

تصویر سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ تایید می‌کند که سونی توجه ویژه‌ای به قابلیت‌های صوتی پرچمدار خود خواهد داشت. در این راستا، به نظر می‌رسد اکسپریا ۱ مارک ۶ با ویژگی‌هایی مانند صدای Hi-Res، گواهی صدای بی‌سیم Hi-Res، صدای حقیقی ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از کدک صوتی LDAC همراه خواهد شد. 

ویژگی‌ های صوتی اکسپریا ۱ مارک ۶

در نهایت باید اشاره کرد که سونی در کنار پرچمدار جدید خود، از گوشی میان‌رده اکسپریا ۱۰ مارک ۶ نیز احتمالاً رونمایی خواهد کرد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید