خانهاخبار
نمونه تصاویر ویوو X100 اولترا منتشر شدند

نمونه تصاویر ویوو X100 اولترا منتشر شدند

معاون ارشد بخش محصولات برند ویوو به تازگی نمونه تصاویر پرچمدار پرمیوم جدید این برند را به اشتراک گذاشته است. 

۱۴۰۳/۲/۱۶

انتظار داریم ویوو در طی ماه جاری میلادی از دو گوشی جدید به نام‌های ویوو X100s و ویوو X100 اولترا رونمایی کند. چندی پیش، غول فناوری چین برخی از نمونه تصاویر گرفته‌شده توسط دوربین ویوو X100s را منتشر کرد تا قابلیت‌های ادیت تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی این گوشی را نشان دهد. 

حالا به تازگی معاون ارشد بخش محصولات برند ویوو، هوانگ تائو، نمونه تصاویری از ویوو X100 اولترا را به اشتراک گذاشته که عملکرد دوربین این گوشی را نمایش دهد. به نظر می‌رسد این تصاویر توسط دوربین تله‌فوتو پرچمدار پرمیوم ویوو ثبت شده است.

نمونه تصاویر ویوو X100

شایان ذکر است ویوو X100 جدیدترین گوشی مبتنی بر دوربین و قابلیت‌های تصویربرداری ویوو به شمار می‌رود که با سیستم دوربین قدرتمندی همراه خواهد شد. 

نمونه تصاویر ویوو X100 اولترا لحظه پرتاب کاوشگر Chang'e 6 را نشان می‌دهد. حاشیه این تصاویر تایید می‌کند که دوربین پرچمدار ویوو از گشودگی دیافراگم f/2.67 بهره می‌برد. به علاوه، فاصله کانونی ۲۳۰ میلی‌متری نشان می‌دهد که این تصاویر در حالت زوم ۱۰ برابری ثبت شده‌اند.

نمونه تصاویر ویوو X100 اولترا

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرده که نمونه تصاویر منتشرشده توسط دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی ویوو X100 اولترا گرفته شده‌اند. این دوربین از سنسور 1/1.4 اینچی برخوردار خواهد شد.

افشاگر DCS همچنین اذعان داشته که دوربین تله‌فوتو این گوشی از زوم ۱۰۰ برابری دیجیتال و حالت تصویربرداری ماکرو پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم که حالت ماکرو ویوو X100 اولترا با نام Super Macro معرفی شود.

تیزر رسمی ویوو X100 اولترا

در نهایت باید اشاره کرد که دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ویوو X100 و X100 پرو در تست‌های فنی موفق ظاهر شده است. در این راستا، به نظر می‌رسد ویوو X100 اولترا نیز به لطف بهبودهای مختلف می‌تواند موفقیت‌های دو نسخه استاندارد و پرو را تکرار کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)