خانهاخبار
ویوو Y18 معرفی شد؛ یک گوشی پایین‌رده با طراحی پرمیوم!

ویوو Y18 معرفی شد؛ یک گوشی پایین‌رده با طراحی پرمیوم!

ویوو به تازگی از یک گوشی پایین‌رده رونمایی کرده که طبق ادعای این برند، به روشن‌ترین نمایشگر در بین دیگر گوشی‌های اقتصادی مجهز شده است.

۱۴۰۳/۲/۱۶

تولیدکنندگان گوشی‌های گاهی اوقات و برای جلب توجه کاربران بیشتر، محصولات میان‌رده و یا پایین‌رده خود را به برخی ویژگی‌های پرمیوم مجهز می‌کنند. حالا ویوو نیز به تازگی از یک گوشی اقتصادی به نام ویوو Y18 رونمایی کرده که از طراحی پرمیوم برخوردار شده است.

گوشی ویوو Y18 در سکوت کامل خبری در وبسایت شعبه هندی ویوو ثبت شده و با طراحی جذابی برای پنل پشتی خود همراه شده است.

طراحی ویوو Y18

ویوو اعلام کرده که پنل پشتی نسخه سبز رنگ (Gem Green) ویوو Y18 از فرآیند ساخت خاصی بهره می‌برد که به وسیله آن خطوط نامنظم نقره‌ای‌رنگ در بدنه دستگاه حک شده است. به همراه یک پوشش ویژه، بدنه این گوشی حس‌وحال لمس جواهر را به کاربر القا می‌کند.

دیگر نسخه ویوو Y18 که در رنگ مشکی (Space Black) عرضه می‌شود ظاهری شبیه شب پرستاره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی همچنین از گواهی ضد پاشش آب و گردوغبار IP54، اسپیکرهای استریو و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

رنگ بندی ویوو y18.jpg

ویوو ادعا می‌کند که ویوو Y18 به روشن‌ترین نمایشگر در بین دیگر گوشی‌های اقتصادی بازار مجهز شده است. در حالت High Brightness Mode، نمایشگر گوشی می‌تواند به روشنایی ۸۴۰ نیتی دست پیدا کند. با توجه به این که پنل دستگاه ال‌سی‌دی است، این میزان روشنایی بسیار قابل‌توجه به نظر می‌رسد.

نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی گوشی جدید ویوو از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و گواهی TUV برای محافظت از چشم را نیز دریافت کرده است. 

پنل جلویی و نمایشگر ویوو y18

قلب تپنده ویوو Y18 تراشه مدیاتک هلیو G85 است که با حافظه رم ۴ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی تامین می‌شود.

از دیگر مشخصات فنی ویوو Y18 می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، اندروید ۱۴، وزن ۱۸۵ گرمی و ضخامت ۸٫۳ میلی‌متری اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)