خانهاخبار
پرچمدار سونی کاهش قیمتی جزئی خواهد داشت

پرچمدار سونی کاهش قیمتی جزئی خواهد داشت

به تازگی قیمت سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ برای بازار تایوان فاش شده که خبر از کاهش جزئی قیمت این گوشی می‌دهد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سونی در تاریخ ۱۷ مه سال جاری میلادی (۲۸ اردیبهشت) از پرچمدار جدید خود موسوم به سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ (Xperia1 VI) رونمایی خواهد کرد. هر چه به زمان رونمایی گوشی سونی نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌های بیشتری پیرامون این دستگاه منتشر می‌شود.

روز گذشته،‌ تصاویری از ماژول دوربین دو گوشی اکسپریا ۱ مارک ۶ و اکسپریا ۱۰ مارک ۶ (Xperia 10 VI) در دسترس قرار گرفت که نشان می‌‌دهند دو گوشی سونی احتمالاً به سنسورهای بزرگ‌تری مجهز خواهند شد.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵

حالا به تازگی نیز برچسب قیمتی گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ برای بازار تایوان فاش شده که خبر از کاهش قیمتی جزئی آن می‌دهد. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ با قیمت ۳۹٬۹۰۰ دلار جدید تایوان عرضه خواهد شد که تقریباً معادل ۱۲۲۴ دلار و یا ۱۱۴۳ یورو است. برای مقایسه، اکسپریا ۱ مارک ۵ با قیمت ۴۱٬۹۹۰ دلار جدید تایوان (۱۲۸۸ دلار / ۱۲۰۴ یورو) معرفی شده بود.

با توجه به قیمت اعلام‌شده، به نظر می‌رسد پرچمدار سونی با قیمت کمتری روانه بازار می‌شود که البته کاهش قیمتی آن چندان چشمگیر نیست و احتمالاً تاثیر بزرگی در جلب نظر کاربران نخواهد داشت. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا کاهش قیمت پرچمدار سونی برای دیگر بازارها نیز اعمال خواهد شد و یا تنها بازار تایوان از قیمت پایین‌تر اکسپریا ۱ مارک ۶ بهره خواهد برد.

دیگر گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که پرچمدار سونی از نسبت تصویر متداول‌تری بهره خواهد برد و همچنین نمایشگر 4K را کنار خواهد گذاشت. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید