خانهاخبار
گلکسی بادز ۳ پرو با قرارگیری در یک گواهی به رونمایی نزدیک‌تر شد

گلکسی بادز ۳ پرو با قرارگیری در یک گواهی به رونمایی نزدیک‌تر شد

گواهی TUV تایید کرده که کیس شارژ گلکسی بادز ۳ پرو به مانند نسل قبلی از ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دومین رویداد آنپکد سامسونگ احتمالا در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی و در شهر پاریس برگزار خواهد شد. در این رویداد مهم شاهد رونمایی از محصولاتی مانند نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۶ خواهیم بود. 

جدا از گوشی‌های تاشو، انتظار داریم که حلقه هوشمند گلکسی رینگ و نسل جدید هدفون‌های سامسونگ در رویداد آنپکد پیش‌رو معرفی شوند. حالا به تازگی نسخه پرو هدفون موردانتظار برند کره‌ای در یک گواهی قرار گرفته است.

گواهی کیس شارژ گلکسی بادز ۳ پرو

براساس جدیدترین گزارش منتش شده، گواهی TUV SUD هدفون گلکسی بادز ۳ پرو را با شناسه مدل EB-BR630ABY ثبت کرده است. این هدفون قبلا با شناسه مدل مشابه در گواهی‌های BIS و Safety Korea لیست شده بود.

طبق اطلاعات قرار گرفته در گواهی SUV، کیس شارژ گلکسی بادز ۳ پرو از ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که مشابه ظرفیت باتری کیس گلکسی بادز ۲ پرو است. در حال حاضر، هنوز ظرفیت باتری خود ایربادهای گلکسی بادز ۳ پرو مشخص نشده ولی به نظر می‌رسد که این ایربادها با باتری ۵۸ میلی‌آمپر ساعتی مشابه نسل قبلی همراه شوند. 

گلکسی بادز ۲ پرو

شایان ذکر است که گلکسی بادز ۳ پرو احتمالا با تمرکز ویژه بر قابلیت‌های هوش مصنوعی عرضه خواهد شد. دو هدفون گلکسی بادز ۲ و بادز ۲ پرو از قابلیت‌های Live Translation و Interpretation پشتیبانی می‌کنند. در این راستا، گلکسی بادز ۳ پرو نیز با قابلیت‌های هوش مصنوعی مشابهی همراه می‌شود و همچنین از ویژگی‌های جدیدی بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید