خانهاخبار
وان پلاس Ace 3 پرو طراحی جدیدی خواهد داشت

وان پلاس Ace 3 پرو طراحی جدیدی خواهد داشت

به تازگی جزئیات ظاهری و مشخصات فنی گوشی پرمیوم موردانتظار وان پلاس فاش شده که خبر از طراحی جدید آن می‌دهند.

۱۴۰۳/۱/۳۱

وان پلاس در طی یک سال اخیر مدل‌های زیادی از سری Ace را روانه بازار کرده است. سال گذشته، گوشی وان پلاس Ace 2 پرو در ماه اوت عرضه شد و در طی سال جاری میلادی نیز دو گوشی وان پلاس Ace 3 و وان پلاس Ace 3V در اختیار کاربران قرار گرفتند. 

حالا اما به نظر می‌رسد وان پلاس در حال توسعه مدل جدیدی از سری Ace موسوم به وان پلاس Ace 3 پرو است که قرار است به قدرتمندترین نسخه نیز بدل شود. در این رابطه، به تازگی جزئیات فنی و طراحی گوشی موردانتظار وان پلاس فاش شده است.

مشخصات فنی وان پلاس Ace 3 پرو

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که وان پلاس Ace 3 پرو از نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده، فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای بهره خواهد برد.

افشاگر DCS در ادامه گزارش خود اذعان داشته که وان پلاس Ace 3 پرو با طراحی متفاوتی همراه خواهد شد که ظاهرا خبر از تغییر ظاهری نسل‌های آینده سری Ace می‌دهد. 

مشخصات فنی وان پلاس Ace 3‌ پرو

گوشی جدید وان پلاس احتمالا به نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد و با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه همراه می‌شود. این گوشی همچنین در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی روانه بازار خواهد شد.

وان پلاس ایس ۳

وان پلاس Ace 3

افشاگر DCS تایید کرده که وان پلاس Ace 3 پرو از باتری حجیم و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد انتظار داریم که این گوشی از همان سنسور IMX890 به کار رفته در وان پلاس 12R یا وان پلاس Ace 3 بهره‌مند شود.

در گزارش‌های قبلی ذکر شده که وان پلاس Ace 3 پرو در یک نسخه با حافظه ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x عرضه خواهد شد. به علاوه، انرژی موردنیاز این گوشی احتمالا توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)