خانهاخبار
اشتراک Lossless اسپاتیفای احتمالا با نام «موزیک پرو» در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت

اشتراک Lossless اسپاتیفای احتمالا با نام «موزیک پرو» در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت

در امروز شاهد انتشار شایعه جدیدی درباره قابلیت پخش موسیقی به صورت Lossless در پلتفرم اسپاتیفای هستیم.

۱۴۰۳/۱/۲۸

با وجودی که سال‌های زیادی از معرفی سرویس اسپاتیفای Hi-Fi با قابلیت پخش موسیقی به صورت Lossless یا بدون فشرده‌سازی می‌گذرد؛ کاربران این پلتفرم استریمینگ موسیقی همچنان در انتظار دسترسی به این قابلیت هستند. خبرگزاری The Verge به تازگی متوجه اشاراتی به این قابلیت در بیلد‌های جدید نسخه اندروید اپلیکیشن اسپاتیفای شده و گزارشی درباره این موضوع را منتشر کرده است.

spotify 1.jpg

به گفته این خبرگزاری، قابلیت پخش موسیقی به صورت Lossless و قابلیت جدید DJ Remix که امکان ادیت موسیقی و خلق ریمیکس‌های شخصی را به کاربران می‌دهد؛ در اشتراک جدیدی به نام «موزیک پرو» به این سرویس اضافه خواهند شد. بنابراین کاربرانی که به دنبال پخش موسیقی بدون فشرده‌سازی هستند؛ باید هزینه دو اشتراک پریمیوم و موزیک پرو را پرداخت کنند.

spotify 2.jpg

قیمت این سرویس جدید همچنان مشخص نشده است؛ اما با توجه ارائه این قابلیت توسط پلتفرم‌های رقیب به صورت رایگان، دریافت حق عضویتی گزاف توسط اسپاتیفای مقداری بعید به نظر می‌رسد. اپل موزیک امکان پخش موسیقی‌های Lossless را به تمامی کاربران خود می‌دهد و آمازون نیز رویکرد مشابهی را برای آرشیو موسیقی‌های بدون فشرده‌سازی خود را پیش گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)