خانهاخبار
رندر‌های جدیدی از پیکسل 8a فاش شدند

رندر‌های جدیدی از پیکسل 8a فاش شدند

در امروز شاهد افشای رندر‌هایی جدید و واضح از گوشی میان رده جدید گوگل یا همان پیکسل 8a بودیم.

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

موج شایعات و مطالب فاش شده درباره گوشی میان رده جدید گوگل یا همان پیکسل 8a، همچنان ادامه دارند و در امروز شاهد افشای رندر‌های جدید و واضحی از این محصول توسط یکی از افشاگران شناخته شده هستیم. 

newpixel 2.jpg

این افشاگر که با نام کاربری «Arsene Lupin» در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X فعالیت می‌کند؛ این رندر‌های فاقد واترمارک را در صفحه خود قرار داده است. یکی از این رندر‌ها، پیکسل 8a را در زوایای مختلف و با رنگ مشکی نشان می‌دهد. 

این گوشی از نظر طراحی، شباهت زیادی به سری پیکسل ۸ دارد و در آن شاهد حاشیه‌های خمیده فریم، نمایشگر پانچ هول و یک نوار آلومینیومی در بخش پشتی برای جایگیری سیستم دوربین هستیم. شایعات پیشین به احتمال عرضه پیکسل 8a به همراه چیپست گوگل تنسور G3، ۸ گیگابایت حافظه رم، حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴٫۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۷ واتی اشاره می‌کنند. این گوشی احتمالا مانند نسل پیشین یا همان پیکسل 7a، دارای سیستم دوربین دوگانه ۱۳+۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

newpixel 1.jpg

شرکت گوگل احتمالا طی رویداد Google I/O و در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) از پیکسل 8a رونمایی خواهد کرد و به احتمال زیاد، در روز‌های آتی شاهد افشای رندر‌ها و مشخصات بیشتری نیز از این محصول خواهیم بود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید