خانهاخبار
سامسونگ گلکسی C55 در دیتابیس گیک‌بنچ دیده شد

سامسونگ گلکسی C55 در دیتابیس گیک‌بنچ دیده شد

گوشی میان رده جدیدی از شرکت سامسونگ به تازگی در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رویت شده است.

۱۴۰۳/۱/۲۷

در ماه‌های اخیر، شاهد انتشار برخی شایعات درباره گوشی میان رده جدید سامسونگ یا همان گلکسی C55 بودیم و اکنون نیز این محصول با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل اول در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رویت شده است.

sam 1.jpg

این چیپست، دقیقا مشابه نمونه به کار رفته در گلکسی M55 است و احتمال این وجود دارد که با نسخه‌ای ری‌برند شده از این محصول طرف باشیم. نسخه تست شده از گلکسی C55 در این بنچمارک، دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است و در بخش نرم افزار نیز از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 استفاده می‌کند.

sam 2.jpg

با استناد به جزئیاتی که پس از اخذ گواهی TENAA درباره این گوشی فاش شدند؛ گلکسی C55 دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و سیستم دوربین سه‌گانه ۲+۸+۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری را به همراه دارد. سنسور اثر انگشت گوشی نیز به شکل اپتیکال بوده و زیر نمایشگر قرار گرفته است. این گوشی در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۱٫۰۲۶ را به خود اختصاص داد و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۳۸۴ را کسب کرد.

مشخصات فنی این محصول، شباهت‌های زیادی با گلکسی M55 دارند. البته، باید گفت که گلکسی M55 از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این محصول همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی را به همراه دارد که تنها در پرچمداران اصلی سامسونگ مانند گوشی‌های اولترا دیده می‌شود. به احتمال زیاد، سامسونگ گلکسی C55 همانند بسیاری از میان رده‌های این شرکت از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

sam 3.jpg

سامسونگ همچنین در حال کار روی گوشی گلکسی F55 است که در برخی مناطق خاص عرضه خواهد شد. این گوشی که چندی پیش تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد؛ احتمالا از نظر مشخصات فنی مشابه گلکسی M55 یا C55 خواهد بود. سازمان TENAA همچنین تصاویری را از سامسونگ گلکسی C55 منتشر کرده است که نشانگر شباهت این محصول با سایر گوشی‌های اخیر سامسونگ هستند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)