خانهاخبار
موتورولا فردا از Edge 50 Ultra با رنگ Peach Fuzz رونمایی می‌کند

موتورولا فردا از Edge 50 Ultra با رنگ Peach Fuzz رونمایی می‌کند

Motorola Edge 50 Ultra، پرچمدار جدید موتورولا، در رویداد جهانی ۱۶ آوریل رونمایی خواهد شد. این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED، تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و دیگر قابلیت‌ها عرضه می‌شود. 
 

۱۴۰۳/۱/۲۷

معرفی گوشی جدید Motorola Edge 50 Ultra: رویداد جهانی ۱۶ آوریل و پیشرفت برند در بازار 

معرفی گوشی جدید Motorola Edge 50 Ultra: رویداد جهانی ۱۶ آوریل و پیشرفت برند در بازار

در تاریخ ۱۶ آوریل، شرکت موتورولا قرار است به منظور معرفی عضو جدیدی از خانواده گوشی‌های Edge خود. یک رویداد جهانی را برگزار کند.

این اعلان پس از عرضه موفق گوشی Edge 50 Pro با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در بازار هند، برند موتورولا را در مسیر پیشرفت محصولات خود قرار می‌دهد.

به احتمال زیاد، در این رویداد جهانی، موتورولا پرد از گوشی Edge 50 Ultra که به عنوان یکی از پرچمداران خود شناخته می‌شود، برمی‌دارد. تیزرهای منتشر شده توسط این شرکت، نخستین نگاه را به طراحی احتمالی این محصول جدید ارائه می‌دهد و انتظارات را برای طرفداران این برند بالا می‌برد.

تیزر موتورولا اج 50 اولترا: رونمایی از یک گوشی هوشمند قدرتمند

تیزر موتورولا اج 50 اولترا: رونمایی از یک گوشی هوشمند قدرتمند

در این تیز موتورولا به طور پنهانی از یک گوشی هوشمند جدید با رنگ «Peach Fuzz» رونمایی کرده است.

این رنگ، انتخاب پنتون برای سال ۲۰۲۴ است که به عنوان رنگ برگزیده اعلام شده است. با نگاه دقیق‌تر به این دستگاه، طراحی آن با رندرهای اخیر از گوشی هوشمند آینده‌ی Motorola Edge 50 Ultra همخوانی دارد. با این حال، موتورولا هویت این دستگاه را اعلام نکرده است.

بنابراین، به نظر می‌رسد که این تیزر اولین نگاه به طراحی Edge 50 Ultra را ارائه می‌دهد. این تیزر همچنین جزئیات داخلی گوشی را فاش می‌کند و تایید می‌کند که این دستگاه، مانند مدل‌های قبلی، از یک فریم میانی فلزی برای دوام بیشتر استفاده خواهد کرد.

مشخصات احتمالی موتورولا Edge 50 Ultra

بر اساس شایعات منتشر شده، موتورولا  Edge 50 Ultra به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز مجهز خواهد شد.

این دستگاه از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره خواهد برد و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری اختصاصی Hello UI را اجرا خواهد کرد.

از نظر باتری، اج ۵۰ اولترا به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ سریع سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در جلوی دستگاه شاهد یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی خواهیم بود و در پنل پشتی، سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی شامل لنز اصلی، لنز فوق عریض و لنز تله‌فوتو پریسکوپی به کار گرفته شده است. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز به صورت درون صفحه‌ای تعبیه شده است.

در نهایت، بدنه‌ی اج ۵۰ اولترا از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 بهره خواهد برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)