خانهاخبار
پیکسل 8a در وب‌سایت یکی از اپراتور‌ها رویت شد

پیکسل 8a در وب‌سایت یکی از اپراتور‌ها رویت شد

گوشی میان رده جدید گوگل به تازگی در وب‌سایت یکی از اپراتور‌هایی آمریکایی دیده شده است.

۱۴۰۳/۱/۲۶

روند انتشار شایعات و مطالب فاش شده درباره میان رده جدید گوگل یا همان پیکسل 8a، همچنان ادامه دارد و پس از افشای رندر‌های رسمی این گوشی و انتشار زودهنگام و سهوی یک تیزر توسط گوگل فای، به تازگی صفحه مربوط به پیکسل 8a در وب‌سایت یکی از اپراتور‌های آمریکایی نیز دیده شده است.

pixel 1.jpg

این صفحه به سرعت از وب‌سایت اپراتور «یو اس سلولار» حذف شد؛ اما «اون بلس» توانست تا پیش از حذف آن، این تصویر را ذخیره و سپس منتشر کند. این صفحه پشتیبانی، نحوه استفاده از قابلیت‌های این گوشی میان رده را به کاربران آموزش می‌داد. تصویر قرار گرفته در این وب‌سایت، پیکسل 8a را در رنگ مشکی به نمایش می‌گذارد.

pixel 2.jpg

در بخش زبان طراحی، پیکسل 8a تفاوت‌های قابل توجهی در مقایسه با نسل پیشین خود دارد که شامل فریم خمیده و حاشیه‌های ضخیم‌تری هستند. متاسفانه، اپراتور «یو اس سلولار» طراحی قاب پشتی دستگاه را به نمایش نگذاشته است؛ اما رندر‌های فاش شده در روز‌های گذشته، نشانگر استفاده از قاب پشتی مات در این گوشی هستند.

با استناد به شایعات، پیکسل 8a دارای نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۱٫۴۰۰ نیتی است. این گوشی احتمالا از چیپست تنسور G3 استفاده می‌کند که پیش‌تر در سری پیکسل ۸ به کار رفته بود. با این وجود، ممکن است که چیپست به کار رفته در این محصول ضعیف‌تر از نسخه‌های پرچمدار این سری باشد.

pixel 3.jpg

به گفته برخی از منابع، گوگل تمرکز بیشتری روی عمر باتری پیکسل 8a داشته و حداکثر سرعت شارژ پشتیبانی شده توسط این محصول نیز در مقایسه با نسل پیشین افزایش یافته است. رویداد گوگل I/O، در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) برگزار می‌شود و احتمالا طی آن شاهد رونمایی از این محصول میان رده خواهیم بود. عده‌ای از افشاگران، به احتمال افزایش قیمت این گوشی در مقایسه با پیکسل 7a اشاره می‌کنند. البته باید گفت که با توجه به سهم نه چندان بالای گوگل از بازار گوشی‌های هوشمند، این امر مقداری دور از ذهن به نظر می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)