خانهاخبار
تاریخ انتشار آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 مشخص شد

تاریخ انتشار آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 مشخص شد

استودیوی بتزدا به تازگی تاریخ انتشار آپدیت نسل نهمی بازی نقش آفرینی محبوب Fallout 4 را منتشر کرده است.

۱۴۰۳/۱/۲۵

بازی نقش آفرینی Fallout 4 که در سال ۲۰۱۵ توسط استودیوی بتزدا و برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد؛ در روز‌ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) آپدیتی مخصوص کنسول‌های نسل نهمی را دریافت خواهد کرد. این آپدیت در ابتدا قرار بود تا طی سال ۲۰۲۳ منتشر شود؛ اما عرضه آن به پس از انتشار فصل اول سر‌یال Fallout آمازون پرایم موکول شد. 

fallout 1.jpg

این آپدیت رایگان که برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد؛ همانند اکثر عناوین نسل نهمی حالت‌های گرافیکی Performance و Quality را به همراه دارد. نسخه نسل نهمی Fallout 4 همچنین نقش یک اپلیکیشن مجزا برای این کنسول‌ها را خواهد داشت و صرفا شاهد انتشار یک آپدیت برای نسخه مخصوص کنسول‌های نسل هشتمی نیستیم.

نسخه جدید Fallout 4 برای کنسول‌های نسل جدید، سرانجام به کاربران پلی استیشن ۵ اجازه می‌دهد تا این عنوان را به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. در سوی دیگر، کاربران ایکس باکس سری ایکس و اس به لطف قابلیت FPS Boost توانایی اجرای نسخه ایکس باکس وان این بازی به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه را داشتند.

fallout 2.jpg

استودیوی بتزدا از کنسول‌های نسل هشتمی نیز غافل نشده و آپدیتی رایگان برای نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان این عنوان نیز منتشر خواهد شد. این آپدیت بسیاری از مشکلات فعلی Fallout 4 را برطرف کرده و موجب افزایش پایداری این بازی می‌شود. نسخه پی سی نیز آپدیتی را دریافت خواهد کرد که سرانجام پشتیبانی از مانیتور‌های واید و اولتراواید را به Fallout 4 اضافه می‌کند.

در این آپدیت همچنین شاهد اضافه شدن برخی از محتوای رایگان Creation Club به این عنوان هستیم که شامل استوری‌لاین جدید «Echoes of the Past»، دو مدل جدید پاور آرمور، دو سلاح جدید و دو اسکین هستند. در استوری‌لاین جدید این آپدیت، شخصیت اصلی باید با The Enclave، یکی از گروه‌های حاضر در عناوین قبلی مانند Fallout 3 روبرو شود.

fallout 3.jpg

Fallout 4 در حین عرضه با واکنش‌های مثبت از سوی منتقدین و کاربران روبرو شد که برای چندین سال، در انتظار تجربه نسخه جدیدی در این سری بودند. این عنوان که همچنان بازیکنان زیادی در پلتفرم استیم دارد؛ توانست تا درآمدی معادل با ۷۵۰ میلیون دلار برای استودیوی بتزدا به همراه داشته باشد. اکثر بازی‌های این استودیو به دلیل پشتیبانی گسترده از ماد‌ها، تا سال‌های بسیاری پس از عرضه محبوبیت خود را حفظ می‌کنند و عنوانی چون The Elder Scrolls V: Skyrim که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد؛ همچنان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های جهان است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)