خانهاخبار
هاگوارتز در دست شما: سفر به دنیای جادوگری با گوشی و تبلت هری پاتر ردمی

هاگوارتز در دست شما: سفر به دنیای جادوگری با گوشی و تبلت هری پاتر ردمی

عاشق هری پاتر هستید؟ گوشی و تبلت جدید ردمی را با تم جادویی هری پاتر ببینید! شیائومی با همکاری با دنیای جادویی هری پاتر، نسخه‌های ویژه‌ای از گوشی هوشمند ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو را معرفی کرده است.
 

۱۴۰۳/۱/۲۵

بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی به تنوع بسیاری از ابعاد و اندازه‌ها پرداخته است، از پرچم‌داران عالی تا گوشی‌های میان‌رده با کیفیت بالا.

اما برای افرادی که به دنبال یک تجربه خاص و منحصر به فرد هستند و آماده‌اند برای آن کمی بیشتر هزینه کنند، تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) اندروید نسخه‌های ویژه‌ای را عرضه می‌کنند که اغلب دارای ظاهری جذاب و المان‌های پنهانی مرتبط با یک موضوع خاص هستند.

یکی از مثال‌هایی از این نسخه‌های ویژه، نسخه هری پاتر برای گوشی ردمی توربو ۳ و تبلت ردمی پد پرو است.

برند ردمی، زیرمجموعه‌ای از شیائومی، این نسخه‌های ویژه را برای بازار داخلی چین تولید کرده است. این گوشی و تبلت در اصل همان مدل‌های ردمی توربو 3 و ردمی پد پرو هستند، اما ظاهر آن‌ها کاملاً با تم هری پاتر تزیین شده است.

این انتخاب برای طرفداران هری پاتر امکان تجربه‌ی یک دنیای جادویی در دستگاه‌های خود را فراهم می‌کند، موضوعی که قطعاً آن‌ها را به خود جلب می‌کند.

نسخه هری پاتر برای گوشی ردمی توربو ۳

روی گوشی شاهد لوگوی هاگوارتز، برند هری پاتر و طلسم لوموس هستیم که نوک چوب‌دستی را روشن می‌کند.

نسخه هری پاتر گوشی ردمی توربو 3

با خرید نسخه ویژه هری پاتر گوشی ردمی توربو 3، یک جعبه‌ی تزئین‌شده با محصولات بیشتر و المان‌های پنهان با مضمون هری پاتر دریافت خواهید کرد.

قاب محافظ این نسخه نیز از تم هری پاتر پیروی می‌کند و روی شارژر نیز برند هری پاتر حک شده است.

تبلت ردمی پد پرو نیز تا حد زیادی از همان تم هری پاتر بهره می‌برد، اما با یک کاور منحصر به فرد که شبیه پاکت نامه‌ی پذیرش در مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز است، عرضه می‌شود.

نسخه هری پاتر برای تبلت ردمی پد پرو

برند هری پاتر روی ردمی پد پرو به وضوح قابل مشاهده است، اما کمی کم‌رنگ‌تر از گوشی به نظر می‌رسد.

نسخه‌های ویژه هری پاتر گوشی ردمی توربو 3 و تبلت ردمی پد پرو در چین عرضه شده‌اند. انتظار نمی‌رود این نسخه‌های ویژه از مرزهای چین خارج شوند، اما امیدواریم شرکت‌ها این محصولات را برای مخاطبان جهانی نیز عرضه کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)