خانهاخبار
گلکسی واچ ۷ سامسونگ یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد

گلکسی واچ ۷ سامسونگ یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد

نسل جدید ساعت‌‌های هوشمند سامسونگ یعنی سری گلکسی واچ ۷ احتمالا در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

چند هفته پیش، گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی بر این که دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ سامسونگ در ماه ژوئیه برگزار خواهد شد. انتظار داریم غول فناوری کره در طی همین رویداد از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود موسوم به سری گلکسی واچ ۷ رونمایی کند. 

حالا در فاصله چند ماه مانده به برگزاری رویداد دومین رویداد آنپکد، گلکسی واچ ۷ در یک گواهی دیده شده که عرضه آن را تایید می‌کند.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک پوشیدنی متعلق به برند سامسونگ با شناسه مدل SM-L305U در گواهی بلوتوث SIG ثبت شده است. این دستگاه ظاهرا نسخه ۴۰ میلی‌متری و LTE گلکسی واچ ۷ است به بازار آمریکای شمالی اختصاص دارد. 

گلکسی واچ ۶.jpg

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی گواهی بلوتوث، گلکسی واچ ۷ به مانند نسل قبلی خود از بلوتوث نسخه ۵٫۳ پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه در این گواهی به دیگر مشخصات فنی ساعت سامسونگ اشاره‌ای نشده است.

طبق آنچه شایعات مختلف اذعان داشته‌اند، گلکسی واچ ۷ از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره خواهد برد که به نسبت گلکسی واچ ۶ دو برابر می‌شود. با حافظه بیشتر، کاربران می‌توانند برنامه‌ها و آهنگ‌های بیشتری را روی پوشیدنی خود نصب و ذخیره کنند.

همچنین شایعه شده که گلکسی واچ ۷ به اولین دستگاه سامسونگ بدل خواهد شد که با تراشه ۳ نانومتری همراه می‌شود. این تراشه احتمالا تا ۵۰ درصد بهینه‌تر از تراشه اگزینوس W930 است. به علاوه، گلکسی واچ ۷ به احتمال زیاد از باتری مشابه گلکسی واچ ۶ بهره خواهد برد که به لطف تراشه بهینه‌تر، تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی می‌کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید