خانهاخبار
جزئیات فنی تراشه و باتری ردمی K70 اولترا فاش شد

جزئیات فنی تراشه و باتری ردمی K70 اولترا فاش شد

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که نسخه پرمیوم سری ردمی K70 با تراشه پرچمدار مدیاتک و شارژ ۱۲۰ واتی همراه خواهد شد.

۱۴۰۳/۱/۲۵

دو روز پیش، برند ردمی از جدیدترین گوشی خود موسوم به ردمی توربو ۳ رونمایی کرد که به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز است. حالا اما به نظر می‌رسد ردمی در حال توسعه یک گوشی جدید از سری ردمی K70 است که احتمالا در نیمه اول سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station به تازگی جزئیات فنی مربوط به سخت‌افزار، باتری و توان شارژ ردمی K70 اولترا را در قالب یک پست در شبکه اجتماعی چینی Weibo در اختیار کاربران قرار داده است. 

مشخصات فنی ردمی K70 اولترا.jpg

افشاگر DCS در گزارش خود به شناسه مدل N12 اشاره کرد که ظاهرا به گوشی ردمی K70 اولترا تعلق دارد. این افشاگر ادعا کرده که ردمی K70 اولترا به تراشه MT6989 مجهز خواهد بود که همان تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ است. 

در ادامه، این افشاگر اعلام کرده که ردمی K70 اولترا انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. قبلا نیز گزارش شده بود که محصول جدید ردمی با حافظه رم LPDDR5T تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت همراه می‌شود.

ردمی K60 اولترا.jpg

ردمی K60 اولترا

در بخش نمایشگر، شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که ردمی K70 اولترا به نمایشگر اولد 8T مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر احتمالا روشنایی ۵۰۰۰ نیتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ناگفته نماند که این گوشی با سیستم عامل اختصاصی HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد.

متاسفانه در حال حاضر مشخصات سیستم دوربین ردمی K70 اولترا فاش نشده است. با این وجود، انتظار داریم که این گوشی به مانند نسل قبلی خود (ردمی K60 اولترا) از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 بهره ببرد. همچنین برای مقاومت بیشتر، ردمی K70 اولترا ظاهرا به فریم آلومینیومی مجهز خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)