خانهاخبار
پیکسل 8a را در رنگ‌های متنوع آن تماشا کنید

پیکسل 8a را در رنگ‌های متنوع آن تماشا کنید

به تازگی چندین تصویر از میان‌رده گوگل در دسترس قرار گرفته که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

۱۴۰۳/۱/۲۵

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، گوگل ماه آینده میلادی و در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O از گوشی نسل جدید پیکسل 8a رونمایی خواهد کرد که قرار است به میان‌رده این برند برای سال ۲۰۲۴ میلادی بدل شود. 

چندی پیش، تصاویر رندری و مشخصات فنی پیکسل 8a در دسترس قرار گرفت. حالا به تازگی نیز چندین رندر از این گوشی فاش شده که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

رنگ بندی پیکسل 8a

طبق این تصاویر، پیکسل 8a در چهار رنگ به نام‌های Mint (سبز)، Obsidian (مشکی)، Porcelain (سفید) و Bay (آبی) عرضه خواهد شد. در بین چهار رنگ مذکور، نسخه سبزرنگ میان‌رده گوگل جذاب به نظر می‌رسد و احتمالا نسخه خاص این گوشی دستگاه شناخته خواهد شد. 

جدا از رنگ‌بندی، رندرهای پیکسل 8a بار دیگر طراحی دستگاه را تایید می‌کنند که شامل نوار فلزی پنل پشتی با دوربین دوگانه، گوشه‌های گرد و نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های ضخیم می‌شود.

 

مشخصات فنی پیکسل 8a

براساس گزارش‌های غیررسمی، میان‌رده گوگل به نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ روشنایی ۱۴۰۰ نیتی مجهز خواهد شد. 

قلب تپنده پیکسل 8a تراشه تنسور G3 خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (مدل پایه)‌ به پردازش اطلاعات می‌پردازد. پنل پشتی گوشی میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، پیکسل 8a‌ از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. 

انرژی موردنیاز سخت‌افزار پیکسل 8a توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت، میان‌رده گوگل با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)