خانهاخبار
ردمی پد پرو معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه کوالکام

ردمی پد پرو معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه کوالکام

شیائومی از تبلت جدید برند ردمی رونمایی کرده که به نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی و تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو مجهز است. 

۱۴۰۳/۱/۲۳

به همراه معرفی گوشی ردمی نوت توربو ۳، شیائومی از تبلت جدیدی نیز رونمایی کرده که ردمی پد پرو نام دارد و سومین نسخه پس از مدل‌های ردمی پد و ردمی پد SE محسوب می‌شود. البته تبلت جدید ردمی با طراحی متفاوتی در مقایسه با نسل‌های قبلی همراه شده است. 

ردمی پد پرو یک تبلت میان‌رده به شمار می‌رود که به لطف نمایشگر بزرگ و باکیفیت خود برای کاربری مولتی‌مدیا مناسب است. به علاوه، این تبلت به تراشه کارآمدی مجهز شده است. 

ردمی پد پرو.jpg

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی پد پرو از نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی ال‌سی‌دی بهره می‌برد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است که به روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند و به فناوری دالبی ویژن مجهز شده است. 

ردمی پد پرو با قلم هوشمند سازگار است و این قلم به فریم سمت چپ دستگاه به طور مغناطیسی متصل می‌شود. در پنل پشتی تبلت شیائومی دو حلقه را مشاهده می‌کنیم که در آن‌ها سنسور ۸ مگاپیکسلی اصلی و فلاش LED قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی دستگاه نیز در خود سنسور ۸ مگاپیکسلی را جای داده است.

برای تجربه صوتی باکیفیت، ردمی پد پرو به چهار اسپیکر با فناوری دالبی اتمس مجهز شده است. به علاوه، این تبلت با سیستم عامل اختصاصی HyperOS (اندروید ۱۴) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در بخش اتصالات، ردمی پد پرو بلوتوث نسخه ۵٫۲، وای‌فای ۶ و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را به همراه دارد. 

تصویر ردمی پد.jpg

سخت‌افزار ردمی پد پرو تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو است که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند. این باتری همچنین از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. تراشه به کار رفته در ردمی پد پرو با حافظه رم تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی پد پرو در دو رنگ خاکستری تیره و سبز روانه بازار می‌شود. در کانفیگ پایه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، ردمی پد پرو با قیمت ۱٬۴۹۹ یورو (۲۰۷ دلار) به فروش می‌رسد. دو کانفیگ رم ۸ و حافظه ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایتی این تبلت به ترتیب با قیمت ۱٬۵۹۹ یوآن (۲۲۱ دلار) و ۱٬۷۹۹ یوآن (۲۴۸ دلار) عرضه می‌شوند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)