خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ اولترا از ارتفاع ۴۰۰۰ متری سقوط کرد ولی آسیبی ندید!

گلکسی اس ۲۴ اولترا از ارتفاع ۴۰۰۰ متری سقوط کرد ولی آسیبی ندید!

پرچمدار پرمیوم سامسونگ به تازگی و به طور ناخواسته در آزمون سقوط آزاد سربلند بیرون آمد!

۲۲ فروردین ۱۴۰۳

هرچه که قیمت گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا می‌کند، انتظار کاربران از این محصولات نیز بالا می‌رود. در حال حاضر، اکثر پرچمدارهای پرمیوم بازار بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند. در این رابطه، کاربران توقع دارند که جدا از عملکرد فنی قدرتمند، گوشی‌های پرچمدار از متریال باکیفیت و استحکام زیاد نیز برخوردار باشند. 

خوشبختانه تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نیز توجه ویژه‌ای به مقاومت و استحکام گوشی‌های خود داشته‌اند تا نیازهای کاربران را برآورده سازند. برای مثال، سامسونگ امسال گلکسی اس ۲۴ اولترا را با محافظ صفحه جدیدی رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی مقاومت آن افزایش قابل توجهی داشته است. این گوشی همچنین به فریم تیتانیومی مجهز است. 

گلکسی اس ۲۴ اولترا

حالا اما به تازگی مدرکی برای مقاومت مثال‌زدنی گلکسی اس ۲۴ اولترا پیدا شده که باعث تعجب بسیاری از کاربران شده است. 

براساس گزارشی جدید، آقای فرانک کاربالیدو ویدئویی را به اشتراک گذاشته که سقوط گلکسی اس ۲۴ اولترا از ارتفاع ۴۰۰۰ متری را نشان می‌دهد. در این ویدئو آقای کاربالیدو را مشاهده می‌کنیم که در حال انجام ورزش سقوط آزاد (اسکای دایوینگ) است.

در زمانی که آقای کاربالیدو در حال تجربه سقوط آزاد است، گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا این کاربر از جیب او خارج و در ارتفاع ۴۰۰۰ متری در هوا معلق می‌شود. در حالی که به نظر می‌رسید سرنوشت شومی در انتظار پرچمدار سامسونگ است، شرایط به گونه دیگری رقم خورد. 

پس از سقوط گوشی از ارتفاع ۴۰۰۰ متری، آقای کاربالیدو با استفاده از قابلیت Find My Device مکان دقیق دستگاه را پیدا می‌کند. در کمال تعجب، گلکسی اس ۲۴ اولترا هیچ آسیب جدی ندیده بود و به نظر سالم می‌رسد. البته نباید از نقش قاب محافظ و محافظ صفحه خارجی که آقای کاربالیدو استفاده کرده بود نیز غافل شویم. 

قاب محافظ گلکسی اس ۲۴ اولترا.jpg

شایان ذکر است که خوش‌شانسی آقای کاربالیدو در سالم ماندن گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز بی‌تاثیر نبوده چرا که این گوشی در سطح نرم و پر از برگ سقوط کرده که جلوی ضربه شدید را گرفته‌اند. 

گلکسی اس ۲۴ اولترا که یکی از مهمترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود از مشخصات فنی قابل توجه و همچنین قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برخوردار است ارزش خرید آن را بالا برده است. 



جدیدترین‌ اخبار

Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید