خانهاخبار
مشخصات فنی دو هدفون مورد انتظار ناتینگ فاش شد

مشخصات فنی دو هدفون مورد انتظار ناتینگ فاش شد

ناتینگ در تاریخ ۳۰ فروردین از دو هدفون به نام‌های Nothing Ear و Nothing Ear (a) رونمایی خواهد کرد. 

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

هفته گذشته، برند ناتینگ به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) از دو هدفون جدید رونمایی خواهد کرد که Nothing Ear و Nothing Ear (a) رونمایی خواهد کرد. با عرضه این محصولات، ناتینگ شیوه نام‌گذاری محصولات خود را تغییر می‌دهد و دیگر استفاده از اعداد در نام دستگاه‌های خود را کنار می‌گذارد.

حالا به تازگی برچسب قیمتی و بخشی از مشخصات فنی دو هدفون موردانتظار ناتینگ فاش شده است. به علاوه، تصاویری از این دو محصول در دسترس قرار گرفته که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند.

نسخه سفید هدفون Nothing Ear

مدل سفید Nothing Ear

هدفون Nothing Ear که محصولی بالارده به شمار می‌رود قرار است به عنوان نسخه نسل جدید Nothing Ear (2) عرضه خواهد شد. گزارش شده که این هدفون با قیمت ۱۵۰ یورو روانه بازارهای جهانی می‌شود. 

هدفون جدید ناتینگ از گواهی IP54 بهره خواهد برد که آن را در برابر گردوغبار و پاشش قطرات آب مقاوم می‌سازد. البته کیس شارژ این هدفون تنها با گواهی IPX2 همراه خواهد شد. 

کیس شارژ هدفون Nothing Ear

نسخه مشکی Nothing Ear

در حالت غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، عمر هدفون Nothing Ear برابر با ۷٫۵ ساعت است. همراه با کیس، عمر باتری هدفون به ۳۳ ساعت افزایش پیدا می‌کند. همچنین این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد که به مانند همیشه با طراحی شفاف همراه می‌شود.

هدفون Nothing Ear (a) که گزینه ارزان‌تری برای خرید محسوب می‌شود با قیمت ۱۰۰ یورویی روانه بازار می‌شود. علی‌رغم قیمت پایین‌تر، Nothing Ear (a) به مانند مدل بالارده از قابلیت‌های حذف نویز فعال، اتصال دوگانه و شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. 

هدفون Nothing Ear (a) نسخه زرد

مدل زرد Nothing Ear (a)

این هدفون در حالت غیرفعال بودن قابلیت ANC قادر است تا ۸ ساعت کاربران را همراهی کند. با کیس شارژ، عمر هدفون به ۳۸ ساعت می‌رسد. به علاوه، Nothing Ear (a) از گواهی IP54‌ برخوردار است در حالی که کیس شارژ آن گواهی بهتر IP55 را به همراه خواهد داشت.

در نهایت باید اشاره کرد که Nothing Ear (a) در سه رنگ مشکی، سفید و زرد عرضه خواهد شد. البته گزارش شده که نسخه زردرنگ این هدفون با محیط‌زیست سازگار است که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

HMD-crest-gsm-ir
گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه Crest و Crest Max برند HMD معرفی شدند

شرکت HMD Global از دو گوشی جدید رونمایی کرده که محصولاتی مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌روند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید
Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید