خانهاخبار
نخستین تصاویر واقعی پیکسل 8a لو رفت؛ حاشیه نمایشگر ضخیم و پنل مات

نخستین تصاویر واقعی پیکسل 8a لو رفت؛ حاشیه نمایشگر ضخیم و پنل مات

روز گذشته دو تصویر واقعی از میان‌رده جدید گوگل فاش شد که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهند.

۱۴۰۳/۱/۲۱

در طی چند وقت گذشته، گزارش‌های زیادی پیرامون میان‌رده موردانتظار گوگل یعنی پیکسل 8a منتشر شده است. برای مثال، اخیرا مشخصات فنی کلیدی و اصلی این گوشی در دسترس قرار گرفت و قبلا نیز جزئیات فنی نمایشگر آن فاش شده بود. 

جدا از منابع غیر رسمی، برند گوگل نیز هفته گذشته پیکسل 8a را در یک ویدئوی تبلیغاتی به نمایش گذاشت. حالا به تازگی نیز دو تصویر واقعی از میان‌رده گوگل لو رفته که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهند. در این تصاویر، نسخه مشکی‌رنگ پیکسل 8a که احتمالا Obsidian نام دارد را مشاهده می‌کنیم.

تصویر پنل پشتی پیکسل 8a

اولین تصویر که مربوط به پنل پشتی دستگاه می‌شود همان زبان طراحی یکسان گوشی‌های پیکسل گوگل را نشان می‌دهد که شامل نوار فلزی دوربین و لوگوی مینیمال گوگل می‌شود. در ماژول دوربین پیکسل 8a‌ دو سنسور و یک فلاش LED قرار گرفته‌اند.

یکی از تغییرات مهم پیکسل 8a پنل پشتی مات آن است که تفاوت ظاهری قابل‌توجهی با پنل براق پیکسل 7a دارد. گوشه‌های دستگاه نیز در مقایسه با دیگر گوشی‌های بازار گردتر شده است.

در پنل جلویی پیکسل 8a نخستین موضوعی که جلب توجه می‌کند حاشیه‌های ضخیم نمایشگر آن است. در این رابطه، گوشی گوگل از هر چهار طرف به خصوص بخش پایین از حاشیه‌های زیادی بهره می‌برد که برای یک گوشی میان‌رده پرمیوم طراحی چندان زیبایی به شمار نمی‌رود. 

تصویر پنل جلویی پیکسل 8a

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که جدا از رنگ Obsidian، پیکسل 8a‌ در دو رنگ Porcelain (سفید) و Bay (آبی) نیز عرضه خواهد شد. به علاوه، شایعه شده که این گوشی از تراشه تنسور G3 و نمایشگر اولد ۶٫۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد شد. 

پیکسل 8a احتمالا در دو کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید و به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی گوشی می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۷ واتی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. 

پیکسل 8a احتمالا در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O که در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)