خانهاخبار
ردمی پد پرو از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند

ردمی پد پرو از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند

گواهی 3C‌ به تازگی تایید کرده که سرعت شارژ تبلت ردمی پد پرو در مقایسه با نسخه‌های قبلی بهبود قابل توجهی پیدا می‌کند.

۱۴۰۳/۱/۲۱

شیائومی اخیرا اعلام کرد که به زودی یک تبلت جدید به نام ردمی پد پرو را برای بازار چین معرفی خواهد کرد. غول فناوری چین همچنین بخشی از مشخصات فنی این تبلت را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ردمی پد پرو به تازگی در گواهی 3C کشور چین لیست شده که حاوی جزئیات سرعت شارژ این تبلت است. 

گواهی ردمی پد پرو

طبق این گزارش، یک تبلت با شناسه مدل 2405CRPFDC در گواهی 3C قرار گرفته که به نظر همان ردمی پد پرو است. این گواهی تایید کرده که تبلت شیائومی از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. چندی پیش نیز یک تبلت متعلق به برند پوکو با شناسه مدل 2405CPCFBG در گواهی EEC لیست شد.

با نگاهی به شناسه مدل این دو دستگاه می‌توان حدس زد که ردمی پد پرو در قالب تبلتی از برند پوکو روانه بازارهای جهانی خواهد شد. این دستگاه به اولین تبلت برند پوکو بدل خواهد شد. هفته گذشته، یک قلم هوشمند متعلق به برند پوکو در گواهی FCC ثبت شد که ظاهرا با این تبلت سازگار خواهد بود.

ردمی پد پرو

شایان ذکر است که نسخه‌های قبلی سری ردمی پد با شارژ ۱۸ واتی عرضه شده‌اند. حالا اما شارژ ۳۳ واتی ردمی پد پرو را می‌توان یکی از بهبودهای مهم این تبلت به شمار آورد.

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت ردمی پد پرو در تاریخ ۱۰ آوریل مصادف با ۲۲ فروردین برای بازار چین معرفی خواهد شد. از مشخصات فنی این تبلت می‌توان باتری حجیم ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی و رزولوشن تصویر 2.5K را نام برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)