خانهاخبار
برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی مقرون به صرفه ریلمی C63 فاش شدند

برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی مقرون به صرفه ریلمی C63 فاش شدند

گوشی مقرون به صرفه ریلمی C63 به تازگی موفق به دریافت تاییدیه‌ای شده است که برخی از مشخصات سخت افزاری آن را فاش می‌کند.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳

شرکت ریلمی قصد عرضه گوشی مقرون به صرفه جدیدی با نام ریلمی C63 را دارد که احتمالا با قیمت کمتری نسبت به گوشی ریلمی C65 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی به تازگی تاییدیه سازمان BIS از کشور هند را دریافت کرده است و احتمالا به بازار سایر کشور‌ها نیز راه خواهد یافت.

گواهی صادر شده برای این گوشی توسط سازمان BIS، به استفاده از باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی در ریلمی C63 اشاره می‌کند. این گوشی همچنین دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

realme 1.jpg

ریلمی C63 به همراه سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 روانه بازار می‌شود و با استناد به گزارشات اخیر، در دو نسخه با قاب پشتی پلاستیکی و چرم مصنوعی قابل تهیه خواهد بود. نسخه‌ای از این گوشی که دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی است؛ ضخامتی معادل با ۷.۷۹ میلی متر و وزن ۱۹۱ گرم را دارد.

متاسفانه، در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره این گوشی وجود ندارند؛ اما با توجه به اخذ تاییدیه از سازمان‌هایی چون BIS هند، FCC آمریکا، TUV آلمان و SDPPI اندونزی، به نظر رسیده که ریلمی C63 فاصله چندانی تا عرضه به بازار ندارد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید