خانهاخبار
گوشی جدید ردمی حاشیه نمایشگر بسیار باریکی دارد

گوشی جدید ردمی حاشیه نمایشگر بسیار باریکی دارد

شیائومی در تاریخ ۲۲ فروردین از گوشی ردمی توربو ۳ رونمایی خواهد کرد که میان‌رده‌ای پرمیوم به شمار می‌رود.

۱۴۰۳/۱/۲۰

شیائومی روز گذشته تایید کرد که در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) از گوشی جدیدی به نام ردمی توربو ۳ رونمایی خواهد کرد که به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز است. با این تراشه، می‌توان گفت که محصول جدید شیائومی میان‌رده‌ای پرمیوم خواهد بود.

اخیرا تیزرهایی از پنل پشتی ردمی توربو ۳ در دسترس قرار گرفت که طراحی ماژول دوربین آن را نشان می‌دادند. حالا نیز شیائومی چندین تصویر دیگر از این گوشی را به اشتراک گذاشته که حاوی طراحی پنل جلویی دستگاه هستند. 

ردمی توربو ۳

همانطور که در این تصاویر مشخص است، نمایشگر ردمی توربو ۳ از حاشیه‌های فوق نازک بهره می‌برد که به نظر می‌رسد از هر چهار طرف عرض آن‌ها برابر خواهد بود. همچنین شیائومی تایید کرده که ضخامت و وزن ردمی توربو ۳ برابر با ۷٫۸ میلی‌متر و ۱۷۹ گرم است. 

تصاویر رسمی ردمی توربو ۳ با دیگر تایید کرده‌اند که این گوشی با فریم تخت همراه می‌شود و از اسپیکرهای دوگانه برخوردار خواهد شد. جدا از رنگ موجود در این تیزرها، ردمی توربو ۳ در دو رنگ مشکی و سبز نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایشگر ردمی توربو ۳

به لطف تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه، ردمی توربو ۳ عملکرد سخت‌افزاری در حد یک محصول پرچمدار را با قیمتی معقول در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، گوشی جدید ردمی با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی معرفی خواهد شد. 

طبق گزارش‌های قبلی، ردمی توربو ۳ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. همچنین این گوشی احتمالا با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۹۰ واتی همراه خواهد شد. 

دوربین ردمی توربو ۳

سیستم دوربین ردمی توربو ۳ شامل سه سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که در کنار رونمایی از ردمی توربو ۳، شیائومی از یک تبلت جدید به نام ردمی پد پرو پرده‌برداری خواهد کرد که امکان دارد با برند پوکو روانه بازارهای جهانی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)