خانهاخبار
خبری از نسخه FE نیست؛ گلکسی واچ ۴ احتمالا دوباره عرضه می‌شود!

خبری از نسخه FE نیست؛ گلکسی واچ ۴ احتمالا دوباره عرضه می‌شود!

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که نسخه FE گلکسی واچ عرضه نخواهد شد و سامسونگ احتمالا مدل جدیدی از گلکسی واچ ۴ را معرفی خواهد کرد. 

۲۰ فروردین ۱۴۰۳

اخیرا، گزارشی ادعا کرد که سامسونگ احتمالا از ساعت هوشمند جدیدی به نام گلکسی واچ FE رونمایی خواهد کرد. در این رابطه، شایعات ادعا کرده بودند که این ساعت از مشخصات فنی مشابه گلکسی واچ ۴ برخوردار خواهد شد. 

حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد عرضه یک ساعت هوشمند جدید را دارد که نسخه FE گلکسی واچ نیست بلکه مدل ۲۰۲۴ ساعت گلکسی واچ ۴ خواهد بود.

افشاگری برجسته به نام Max Jambor با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) اعلام کرده که خبری از نسخه FE گلکسی واچ نخواهد بود و سامسونگ مدل جدید گلکسی واچ ۴ را معرفی و روانه بازار خواهد کرد. همانطور که می‌دانیم، نسخه اصلی گلکسی واچ ۴ در سال ۲۰۲۱ میلادی رونمایی شد.

گلکسی واچ ۴

قبل از انتشار این گزارش، افشاگری شناخته‌شده موسوم به Roland Quandt در ماه فوریه سال جاری ادعا کرد که سامسونگ مدل جدیدی از گلکسی واچ ۴ را در سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی و عرضه خواهد کرد.

سامسونگ در طی چند سال گذشته استراتژی مشابهی را برای تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت پیاده کرده است. برای مثال، چندی پیش مدل جدید این تبلت موسوم به گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۴ با تراشه‌ای تازه معرفی شد که نسخه سوم سری گلکسی تب اس ۶ لایت محسوب می‌شود. 

شایان ذکر است که مدل جدید گلکسی واچ ۴ احتمالا به مشخصات فنی مشابه نسخه اصلی مجهز خواهد شد. برای یادآوری، گلکسی واچ ۴ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری معرفی شد و از تراشه اگزینوس W930 بهره می‌برد. این ساعت همچنین به نمایشگر امولد دایره‌ای‌شکل، سیستم عامل WearOS 3 و قابلیت‌های سلامتی متنوع مجهز است. 

انتظار داریم که گلکسی واچ ۴ جدید از قیمت پایین‌تری در مقایسه با نسل جدید ساعت‌های پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی واچ ۷ برخوردار شود. در حال حاضر، هنوز زمان رونمایی از پوشیدنی سامسونگ مشخص نشده ولی امیدواریم غول فناوری کره جزئیات رسمی ساعت خود را در اختیار کاربران قرار دهد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید